Heeft iemand dit eerder meegemaakt. Ik draai WinXP home ed. en kreeg ineens deze mededeling, terwijl ik zelf al een tijdje niet aan het werk was.
Zonealarm lijkt goed te functioneren, geen errors te bespeuren, en antivirus software (up-to-date) detecteert ook niets.
Nou vond ik wel een paar mp3-tjes die de extensie *mp3.scr hadden.
Vond ik vreemd, want in mijn herinnering hadden ze die .scr eerder niet.
Stoute schoenen aan, ff openen: mededeling: "invalid archive" daarna een error venster met de tekst:
No worries everything is still ok, but I could simply trash your firewall.
C:\Program Files\Zone Labs\ZoneAlarm
Daarna van 1 file extensie .scr verwijderd en als mp3 gespeeld, ging wel maar klonk behoorlijk beroerd, alsof er ingeknipt was. Andere files idem dito.
Iemand dit eerder meegemaakt? Lijkt me onschuldig, maar ik ben toch wel benieuwd naar een helder inzicht over de oorzaak.
Zonealarm lijkt goed te functioneren, geen errors te bespeuren, en antivirus software (up-to-date) detecteert ook niets.
Nou vond ik wel een paar mp3-tjes die de extensie *mp3.scr hadden.
Vond ik vreemd, want in mijn herinnering hadden ze die .scr eerder niet.
Stoute schoenen aan, ff openen: mededeling: "invalid archive" daarna een error venster met de tekst:
No worries everything is still ok, but I could simply trash your firewall.
C:\Program Files\Zone Labs\ZoneAlarm
Daarna van 1 file extensie .scr verwijderd en als mp3 gespeeld, ging wel maar klonk behoorlijk beroerd, alsof er ingeknipt was. Andere files idem dito.
Iemand dit eerder meegemaakt? Lijkt me onschuldig, maar ik ben toch wel benieuwd naar een helder inzicht over de oorzaak.
Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.