Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

2 ccfl op een converter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ken ik 2 ccfltjes op een convertor aansluiten.... gaat dan die spannig er niet af???

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:33
Als je een converter hebt waar 2 connectertjes opzitten is het geen probleem.

Met een beetje zoeken had je dit makkelijk kunnen vinden...

Lees de FAQ's enzo eens ff door anders

[ Voor 16% gewijzigd door My-life op 01-03-2004 23:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
jaa... maar ik heb nette een converter gesloopt en wil graag weten of er 2 op een converter kan met een beetje knutselen

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 23:00
Je kan er wel 3 parallel aan hangen ja, met wat geklooi ook zonder 2e connector.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:22

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Je kan ze niet in serie zetten, als je dat toevallig bedoelt.. Als je een inverter hebt met 2 aansluitingen kan je er wel 2 op aansluiten, maar dat zal wel niet het geval zijn anders had je deze vraag vast niet gesteld ;) Overigens kosten losse inverters slechts enkele euro's, dus neem het zekere voor het onzekere en koop er gewoon eentje bij.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-11 08:43
Convector? bedoel je niet inverter? in dat geval denk ik dat het wel kan, de meesten hebben al fabrieksaf 2 aansluitingen :)

Verwijderd

Topicstarter
ja maar dan ben ik bang dat de voltage door 2 wordt gedeelt en dus minder felle ccfl heb

Verwijderd

Topicstarter
dan denk ik dat ik gewoon 2 converter/inventer ga kopen vaar de cker heid

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-11 08:43
Nee, je voltage wordt niet gedeeld, je kan er vanuit gaan dat (als er 2 aansluitingen op zitten) je inverters er gewoon op gebouwd zijn dat er 2 ccfl's op aangesloten kunnen worden. Ik heb hier ook 2 ccfl's op 1 inverter hangen, en het maakt echt niet uit of ik nou 1 of 2 ccfl's aansluit :) . Bespaar je dus de kosten en sluit ze gewoon aan op die ene inverter :)

Verwijderd

Topicstarter
oke harte lijk dank...

nu heb ik weer paar euro meer:P
Pagina: 1