Als je een converter hebt waar 2 connectertjes opzitten is het geen probleem.
Met een beetje zoeken had je dit makkelijk kunnen vinden...
Lees de FAQ's enzo eens ff door anders
Met een beetje zoeken had je dit makkelijk kunnen vinden...
Lees de FAQ's enzo eens ff door anders
[ Voor 16% gewijzigd door My-life op 01-03-2004 23:03 ]
jaa... maar ik heb nette een converter gesloopt en wil graag weten of er 2 op een converter kan met een beetje knutselen
Je kan er wel 3 parallel aan hangen ja, met wat geklooi ook zonder 2e connector.
Je kan ze niet in serie zetten, als je dat toevallig bedoelt.. Als je een inverter hebt met 2 aansluitingen kan je er wel 2 op aansluiten, maar dat zal wel niet het geval zijn anders had je deze vraag vast niet gesteld
Overigens kosten losse inverters slechts enkele euro's, dus neem het zekere voor het onzekere en koop er gewoon eentje bij.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Convector? bedoel je niet inverter? in dat geval denk ik dat het wel kan, de meesten hebben al fabrieksaf 2 aansluitingen
Nee, je voltage wordt niet gedeeld, je kan er vanuit gaan dat (als er 2 aansluitingen op zitten) je inverters er gewoon op gebouwd zijn dat er 2 ccfl's op aangesloten kunnen worden. Ik heb hier ook 2 ccfl's op 1 inverter hangen, en het maakt echt niet uit of ik nou 1 of 2 ccfl's aansluit
. Bespaar je dus de kosten en sluit ze gewoon aan op die ene inverter
Pagina: 1