Altijd alles updaten of niet??

Pagina: 1
Acties:

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-06 06:12
Ik ben wel eens benieuwd hoe jullie denken over het updaten van alle programma's. Gooien jullie alle updates die in de meuk verschijnen er blind overheen of kijken jullie of alles lekker stabiel loopt? En als het stabiel loopt ga je dan toch updaten?

En hoe zit het met grote upgrades van programma's zoals ofice windows e.d.

En hoe zit het met de driver updates van al jullie hardware.

Voor mijzelf geld dat ik meestal alle updates en upgrades van mijn hard-en software over mijn systeem heengooi. Niet altijd met succes maar terug kan (meestal als je de oude drivers en updates nog hebt) altijd nog.

Wat zijn jullie ervaringen en gedachten hierover??

Verwijderd

windows update altijd natuurlijk, je moet wel :)

voor de rest alleen de security dingen of de patches die echt duidelijk goed zijn. anders zit je de hele dag te patchen.

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:07
Ik update meestal wel.

Maar een vriend van mij internet niet zoveel, dus heeft aan 56k6 genoeg.

Alleen zou hij bijna adsl moeten voor al die updates van al die programma's. Update'tje van 15 mb is niks.

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ligt eraan, client of server.

Servers houd ik het liefst up-to-date, zolang het maar stable is. Een securitypatch applyen valt hier ook onder.

Veel programma's als Internet Explorer, Office, mIRC houd ik graag up-to-date, omdat er functies bijkomen die vaak handig zijn, of omdat ze bugs bevatten waar ik me aan stoor.

Een programma als winzip, winrar, flashfxp laat ik lekker zo. Het kan wat ik wil dat het kan, en dat vind ik genoeg.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-08 21:25
Ik update bijna altijd alles wat nieuw uit is..
Zowel Softwarematig als Hardwarematig (daarmee bedoel ik firmware en biosupdates)

[ Voor 3% gewijzigd door Hoyden op 01-03-2004 22:54 ]

Verwijderd

Ik draai Windows 2000 met Mozilla Firefox en Mozilla Thunderbird. Ik update Internet explorer en Outlook dus niet.

Ik update wel atijd naar Internet Explorer 5.01 maar 6 zet ik er niet op. Ik kan het niet hard maken maar omdat Internet Explorer wordt gepreload en 6 zwaarder is als 5 lijkt niet updattten me beter voor de prestaties.

Verder update ik wel bijna alles firmware drivers enz.
Pagina: 1