Ik heb mijn server upgegrade van Windows 2000 Professional naar Windows 2000 server, mede omdat ik dan Windows 2000 terminal server kon gebruiken. Ik vind Terminal stukken beter werken dan PCanywhere (vooral het feit dat je verschillende desktops hebt is een pre). Alleen ik gebruik mijn server niet alleen als file, web en print server maar ook als mp3 speler. En als ik in een terminal venster muziek wil spelen geeft hij allerlei rare DirectX errors? Ondersteunt Terminal Server dit niet?
PNS?Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 22:39:
Ik heb mijn server upgegrade van Windows 2000 Professional naar Windows 2000 server, mede omdat ik dan Windows 2000 terminal server kon gebruiken. Ik vind Terminal stukken beter werken dan PCanywhere (vooral het feit dat je verschillende desktops hebt is een pre). Alleen ik gebruik mijn server niet alleen als file, web en print server maar ook als mp3 speler. En als ik in een terminal venster muziek wil spelen geeft hij allerlei rare DirectX errors? Ondersteunt Terminal Server dit niet?
Nee, W2K server heeft geen ondersteuning voor geluid.
Daarvoor moet je 2003 gebruiken.
Copyright and left by SED...
Bij de terminal client kun je kiezen wat de box met het geluid doet, je kunt het naar de client sturen, of op de box zelf laten. Bij deze laatste optie word het gewoon door de geluidskaart van de server gespeeld, bij de eerste word het op een uiterst beroerde manier op de client afgespeeld. Staat bij Options in de client.
Succes.
Edit:
(nooit geweten dat 2k server geen geluid ondersteund, kan zijn dat dat pas bij het nieuwe rdp protocol is ingevoerd
)
Succes.
Edit:
(nooit geweten dat 2k server geen geluid ondersteund, kan zijn dat dat pas bij het nieuwe rdp protocol is ingevoerd
[ Voor 17% gewijzigd door Corn op 01-03-2004 22:53 ]
Verwijderd
Zie Jelmer en SED, dit is al vaker besproken 
Daarnaast is dit gewoon Windows Operated Systems-werk, geen PNS.
Daarnaast is dit gewoon Windows Operated Systems-werk, geen PNS.
Dit topic is gesloten.
![]()