Toon posts:

Adobe Premiere 6.5 vraagje.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo, na het forum doorgespit te hebben, heb ik toch nog een vraagje over dit programma..

ik heb een filmpje waarop mijn auto te zien is.
ik zoek een tool waarmee ik tijdens de film, mijn auto's kenteken kan verbergen..
heb me al helemaal suf gezocht maar kom er niet uit..

misschien dat iemand er al ervaring mee heeft

Verwijderd

Topicstarter
of kent iemand misschien een ander programma waarmee dit kan ?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Je zult eerst een mask moeten maken die het gedeelte van je nummerbord frame voor frame markeert, daarna kun je via de mask bijvoorbeeld een pixelate effect toepassen.

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
dominic schreef op 02 maart 2004 @ 10:43:
Je zult eerst een mask moeten maken die het gedeelte van je nummerbord frame voor frame markeert, daarna kun je via de mask bijvoorbeeld een pixelate effect toepassen.
klinkt zeer logisch, nu werk ik voor het eerst met dit programma, maar heeft image mask te maken met wat jij bedoeld ?

Verwijderd

Topicstarter
zijn er misschien standaard adobe premiere projecten te downloaden als voorbeeld ? Volgens mij is het niet echt makkelijk :/

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 11:57 ]

• peter_the_hobbit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-04 17:24
heb ooit een tutorial gehad waarbij ze uitleggen hoe je een gezicht van iemand blurt, denk dat jij dat ook nodig hebt.

Ben beetje op zoek geweest op mijn pc of ik het nog had, maar sorry, google leverde ook niet veel op.

Kweet nog da ze een mask maakten via de title maker, daar kies je een vierkantje.
De groote van je mask.

Je hebt 2* de orginele video nodig op 2 tracks. De ene onderste normaal die daarboven met een mask gelinkt met dat vierkantje. (vraag mij de naam van dat effect niet, kweet niemeer.) Daarna een blur op die video.

Maar om het simpel te houden kan je gewoon dat vierkantje met motion over het nummerplaatje bewegen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu de manual gevonden ergens vandaan, maar dat boek is dus honderden pagina's dik..

wat is de engelse benaming voor dit technische snufje zodat ik het kan opzoeken in de index ?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

mask blur
(is allebei al genoemd in dit topic, wel een klein beetje moeite doen)

wel een beetje oppassen met dit soorts posts.
illegale zut is not done
Pagina: 1