[Nieuws] Beetje aan de late kant?

Pagina: 1
Acties:

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Ik kwam zojuist op de Frontpage en zag dat dit nieuwsje na een tijdje op de queue te hebben gestaan alsnog geplaats is. Volgens mij was het eerst een nieuwslink..., maar dat doet niet ter zake.

Ik vind het een beetje jammer dat relatief oud nieuws(van vrijdag) alsnog op de frontpage geplaats wordt. Zeker als dit nieuws o.a. al langs is gekomen op CNN. Nu kijken niet alle Tweakers CNN, maar ik vind 3 dagen later ondanks dat het weekend er tussen zat erg laat.

Mijn vraag is dus waarom dit geplaatst wordt...

edit:
Overigens is dit geen aanval hoor, ik ben niet voor niet abonnee, maar ik vind oud nieuws gewoon zonde van de FP

[ Voor 12% gewijzigd door Alex op 01-03-2004 22:37 ]

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het gaat hier om de afsluiting/voortzetting van dit verhaal. Het compleet hebben van een bepaald onderwerp is soms een belangrijker criterium voor nieuwswaardigheid dan de leeftijd.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Oké, logisch... :)
Worden nieuwsberichten die geen vervolg ergens op zijn en die niet snel opgepikt worden door een nieuwsposter wel simpelweg opzij gezet? Is daar een soort van regel over die je met ons mag delen?

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

De redactie kan aangeven hoe lang een nieuwspost maximaal in de queue mag blijven staan, dat varieert van 18 uur tot 5 dagen, daarna wordt het automatisch een nieuwslink :).

[ Voor 3% gewijzigd door Wouter Tinus op 02-03-2004 10:17 ]

Professioneel Hyves-weigeraar