Toon posts:

Fout bij klonen naar tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem, ik heb een Nvidia Geforce MX 460 en als ik het beeld wil klonen naar de televisie dan krijg ik een lichtblauw scherm tezien op de tv. De driver staat goed geinstalleerd, en heb ook al de nieuwste detonator driver geprobeerd. Dit is eigenlijk na een herinstall gebeurd want daarvoor werkte het wel met dezelfde videokaart en televisie. Ingang tv is inorde want een standalone dvdspeler werkt er wel op.

Wie weet wat ik hier aan kan doen ?? |:(

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
oudere drivers draaien, beetje zuur maar waar. Andere mogelijkheid is de bios te flashen |:( maar die heb ikzelf nog niet gevonden...

Verwijderd

Topicstarter
Hoe bedoel je oude drivers ? en waar kan ik die halen dan ?\

• jevn
  • Niet online
www.nvidia.com Maar dat is wel heel erg kort door de bocht, je gaat dus drivers downloaden. Als je dan bij de nieuwste set bent heb je links een linkje naar archives, volg die.

Voor als je xp draait:

http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_archive.html

Ik weet niet zeker welke je moet hebben, volgens mij Version 30.82 of lager.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welk OS? Zie ook de Windows Operated Systems Policy :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu versie 2942 geinstalleerd maar nu geeft hij nog steeds een lichtblauw scherm, af en toe zelfs geel :S

Maar ja is bios flashen nou echt de enige oplossing want voor herinstall werkte het wel goed??? |:(

• jevn
  • Niet online
Stomme vraag hoor, maar heb je de oude wel GOED weggehaald? Er overheen installen geeft problemen.

Btw, je hebt dus de keuze uit 3 dingen: TV-out niet gebruiken, bios flashen, oude drivers installeren. Ik heb het zelf opgelost door xp twee keer te installeren, één installatie puur voor video (bewerking) zonder onnodige meuk geïnstalleerd.

edit:
offtopic:
Haha elevator, had niet door dat dit WOS was, hoort dit niet thuis in v&b?

[ Voor 14% gewijzigd door jevn op 02-03-2004 19:17 ]

Pagina: 1