[Arctic Silver 3] Houdbaarheid dichte tube

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:00

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ik heb ongeveer 1,5 tot 2 jaar geleden een tube Arctic Silver 3 Thermal Compound aangeschaft om de processor die in mijn workstation zat even te voorzien van een nieuw laagje "goede" pasta. Is eigenlijk nooit van gekomen, de bak liep netjes stressed met de kauwgum rommel die op de CoolerMaster cooler zat. Ik kon meer kapot dan goed maken.

Nu heb ik een nieuw systeem aangeschaft met een AMD 2500+ Boxed (met cooler, waarschijnlijk zit daar weer standaard kauwgum op.

Nu is mijn vraag of de al vrij oude Arctic Silver nog betrouwbaar is om erop te smeren. De tube is nooit met lucht in aanraking gekomen omdat ik hem altijd gelosten heb gelaten. Zit er een soort van houdbaarheid op?

20*350ZO45°

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Het enige dat je dient te doen is de tube rechtop, dopje beneden, bewaren. AS wil namelijk een klein beetje siliconen olie afscheiden, en als de tube rechtop staat komt dat er als laatste uit. Verder kan er niets mis gaan. Alleen is AS5 ietsje beter, dus mis je wel een graadje of 2 misschien.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE