He allemaal, ik ben van plan om een plextor 12x10x32 fikker te kopen, maar ik wou ff weten of deze wel goed werkt op mijn computer, dat mijn comp niet te sloom is zodat er cdtjes gaan mislukken. Ik heb een pentium II 350 mhz met 128 mb sdram, mijn harde schijf is 5400 rpm en u66 en mijn cd-rom is 36x. Ik hoor het wel, thx.
Cd's mislukken nooit met die Plextor hij heeft immers BurnProof
Die PC is overigens snel zat. Het gaad vooral om de snelheid van de hard disk en de cd-rom speler voor het on the fly kopieeren
Die PC is overigens snel zat. Het gaad vooral om de snelheid van de hard disk en de cd-rom speler voor het on the fly kopieeren
Nee waarschijnlijk past dat niet
jammer voor je joh
tuurlijk past dat zolang je maar een ide of scsi aansluiting vrij hebt....
-Think Progressive-
Ja je hebt van die mensen heOp donderdag 14 december 2000 22:32 schreef barrel het volgende:
Nee waarschijnlijk past dat nietjammer voor je joh
![]()
ja en dan vraag je je af... why ????
-Think Progressive-
Verwijderd
don't let those guys fool you man,
ik heb zelf een PX12*10*32, en een NEC DVD rom speler (8xDVD/40xCD-ROM).
met m'n vorige PX8*4*32 kon ik het wel vergeten om een "on the fly" copy te maken met dat trage ding, maar nu zie ik de Read-buffer gewoon naar Nul lopen, en die Plextor fikt lekker door!! Maarrrrrrrrrr,
als je nu niet met je CD-rom (36 speed) audio cd-s kan rippen, dan heb je wel een probleem.
ik heb zelf een PX12*10*32, en een NEC DVD rom speler (8xDVD/40xCD-ROM).
met m'n vorige PX8*4*32 kon ik het wel vergeten om een "on the fly" copy te maken met dat trage ding, maar nu zie ik de Read-buffer gewoon naar Nul lopen, en die Plextor fikt lekker door!! Maarrrrrrrrrr,
als je nu niet met je CD-rom (36 speed) audio cd-s kan rippen, dan heb je wel een probleem.
burnproof????
bij mij mislukken ze toch wel.:(
zie topic een paar plaatsen hier onder.
bij mij mislukken ze toch wel.:(
zie topic een paar plaatsen hier onder.
Pagina: 1