Toon posts:

USB bracket

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een nieuwe behuizing gekocht met een geintergreerde USB aansluiting aan de voorkant. Als ik deze connect (op de juiste manier, dat wel :) ) doen zij het niet. Ik heb al gezocht op GoT, maar het enige wat ik tegen kwam was dit:

Usb bracket op msi K7T266 Pro2 werkt niet

toevalligerwij is dit ook mijn mobo. Ik vraag me af wat er aan de codering kan liggen van zo'n usb connector. Is dit te veranderen? Ik heb nog een ander kaartje liggen met 2x USB 2.0 uitgangen. Deze doen het wel prima op de poort.

PS. Bios is ook gecheckt... geen fouten. Alle USB-devices worden herkend en staan aan.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
OH --> OM

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-02 16:59

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Is er geen sprake van een andere pin out, ik weet van andere topics dat dit wel eens wil verschillen (usb 1.0 - usb 2.0) kijk dat eerst eens na..

alternativ

Verwijderd

Tegenwoordig is de layout zo:

12V,DATA-,DATA+,GND
12V,DATA-,DATA+,GND

Vroeger was het vaak zo:

12V,DATA-,DATA+,GND
GND,DATA+,DATA-,12V

Even kijken naar de oude bracket of dit de oude layout is, dan kun je daarna de kabel van de kast even ontleden

Verwijderd

Topicstarter
Alternativ schreef op 01 maart 2004 @ 21:48:
Is er geen sprake van een andere pin out, ik weet van andere topics dat dit wel eens wil verschillen (usb 1.0 - usb 2.0) kijk dat eerst eens na..
Nagekeken. Dit is het jammergenoeg niet. Oja trouwens op mijn mobo zit een UBS 1.0 en een 2.0 aanlsuiting. Die USB-plugs van de voorkant van de kast doen het op alletwee niet. Als ik de topicstarter van deze topic moet geloven licht het dus aan de codering..? :/

Usb bracket op msi K7T266 Pro2 werkt niet

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 21:51:
Tegenwoordig is de layout zo:

12V,DATA-,DATA+,GND
12V,DATA-,DATA+,GND

Vroeger was het vaak zo:

12V,DATA-,DATA+,GND
GND,DATA+,DATA-,12V

Even kijken naar de oude bracket of dit de oude layout is, dan kun je daarna de kabel van de kast even ontleden
Ook opgemerkt. Staat in mijn mobo handleiding... de twee aansluitingen zitten inderdaad omgekeerd... :|

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05-2025
Het is trouwens geen 12V maar 5V.

Maar daar moet je juist mee oppassen, je kunt je USB hardware zo laten doorbranden als je het verkeerd aansluit.
Pagina: 1