Werk om te leven, leef niet om te werken. | Hoe ouder je wordt, hoe beter je vroeger was!
Zoals Slayerized al zegt: MSN opstarten: naar Tools --> options --> general --> Bij sign in alles uitvinken behalve Open main windows oid. Anders gewoon MSN deinstalleren als je van het probleem af wilt zijn, maar zoals je zelf al zegt is dat niet je bedoeling. Wat je ook nog kunt doen is in msconfig alle messenger/msn gerelateerde processen gesloten houden bij het opstarten. (start --> uitvoeren --> msconfig --> opstarten --> alles wat met MSN te maken heeft afsluiten wegvinken)
[ Voor 6% gewijzigd door CamU op 01-03-2004 23:49 ]
* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott
Verwijderd
Misschien moet je de virusbescherming van MSN in NAV uitzetten zie forum:
[rml][ Pinnacle pctv] Geluid valt steeds uit?![/rml]
Hoop dat het werkt!
[rml][ Pinnacle pctv] Geluid valt steeds uit?![/rml]
Hoop dat het werkt!
sowieso ook een tip om Windows Messenger (als je 2k/XP gebruikt dan) helemaal weg te gooien als je die toch niet gebruikt. Daarnaast ook ff bij Software -> Programma toegang & instellingen (oid) kijken of daar niet ergens stiekem MSN naar voren komt terwijl die dat niet zou moeten. Ook moet je oppassen met Outlook (Express) en IE, deze willen MSN ook nog wel eens opstarten, dus ook hierbij ff in de Opties kijken.
instant messenger-scan functie uitzetten in norton antivirus zou het probleem moeten verhelpen. zoals rogier126 al zei. (licht vertraagd ik). Dat staat ook in de symantec knowledgebase.
eerst kijken dan zeiken
Mensen, het is gelukt. Ik heb nu bij NAV --> Opties --> Expressberichten --> Expressberichten van MSN, uitgezet. Tot nu toe gaat het goed. Mijn dank voor alle hulp.
Werk om te leven, leef niet om te werken. | Hoe ouder je wordt, hoe beter je vroeger was!
Pagina: 1