ok heb net een cd schrijvertje gekocht.... een aopen, die met die drie frontjes.
nou is dit mn setup:
op de prim ide zit een 80 aderige kabel.
prim master: maxtor 81gig brand new (ata 133)
prim slave : Aopen CD-rw (ata33)
sec ide= 40 aderige kabel
sec master: fireball hardeschij (oud) (ata33)
sec slave: asus DVD-rom (ata33)
dit alles zit op een nieuw moederbord: asus A7N8X-X en een voeding van 300 watt
nou is er het volgende probleem, na een voledige nieuwe install van windows XP pro zonder service pack zie ik in de verkenner een cd schrijver en mn dvd rom. Echter als ik een cd in mn schrijver doe zie ik de inhoud niet.... hij geeft zelfs geen melding foute disk ofsow.... als ik er geen schijf in doe en dan op de schijf klik dan geeft ie niet eens een fout melding dat er geen schijf in zit.
de dvd-rom die doet het gewoon zoals normaal....
als ik opstart krijg ik wel in de boot sequence een of andere melding over 80 conductor.... aber het gaat zo snel dat ik hem niet kan lezen, hij staat er maar een of twee seconden en mn reactie vermogen is niet zo snel om dat op de break te duwen .....
hoe kan dit? na problemen met mn videokaart nu weer problemen met mn cd schrijver.... grrrrrrrr doomsday
nou is dit mn setup:
op de prim ide zit een 80 aderige kabel.
prim master: maxtor 81gig brand new (ata 133)
prim slave : Aopen CD-rw (ata33)
sec ide= 40 aderige kabel
sec master: fireball hardeschij (oud) (ata33)
sec slave: asus DVD-rom (ata33)
dit alles zit op een nieuw moederbord: asus A7N8X-X en een voeding van 300 watt
nou is er het volgende probleem, na een voledige nieuwe install van windows XP pro zonder service pack zie ik in de verkenner een cd schrijver en mn dvd rom. Echter als ik een cd in mn schrijver doe zie ik de inhoud niet.... hij geeft zelfs geen melding foute disk ofsow.... als ik er geen schijf in doe en dan op de schijf klik dan geeft ie niet eens een fout melding dat er geen schijf in zit.
de dvd-rom die doet het gewoon zoals normaal....
als ik opstart krijg ik wel in de boot sequence een of andere melding over 80 conductor.... aber het gaat zo snel dat ik hem niet kan lezen, hij staat er maar een of twee seconden en mn reactie vermogen is niet zo snel om dat op de break te duwen .....
hoe kan dit? na problemen met mn videokaart nu weer problemen met mn cd schrijver.... grrrrrrrr doomsday
hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet