Toon posts:

IBM DTLA 307030 Loopt Fast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal ...hebben jullie het ook gehad als je iets zit te unraren zo als een divx filmpje en muziek zit te luisteren of surfen dat je systeem vast loopt ...zou het mijn partitie kunnen liggen. Ik heb mijn c als 2gb d als 3 gb en de rest als e:23gb ....is het dat de 23gb te groot is en dat ie daarom vaag doet!! .Ik dacht namelijk dat het eerst aan mijn souncard lag .maar alle irq's zitten goed nu ..en toch loopt mijn systeem vast!!!
alle ideen zijn welkom

Hier is mijn sys setup:
MoBo Abit BE6 II
HDD: IBM DTLA 307030
VGA: Asus 7700 Deluxe
SCard: SB LIve Platinum 5.1
CD/DVD : Asus: E612

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Heb dezelfde schijf alleen een iets andere indeling. Namelijk: c: 2gb d: 4 gb e: 8 gb f: 8 gb g: 8 gb. Nooit problemen met deze schijf (even afkloppen). Supersnel en in verhouding redelijk stil. Ik neem aan dat je je filmpje en je muziek van de laatste grote partitie (e) haalt. Misschien moet de schijf/kop teveel heen en weer en krijg je daar door problemen.

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
lijkt me niet dat het aan de harde schijf ligt

• zaadstra
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 11:16

zaadstra

Überprutser

Het zou aan Windows ME kunnen liggen.

Ik heb onder Windows95 een Maxtor 40GB met 1 partitie draaien zonder problemen.... B-)

• FUBAR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:34

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

heb dezelfde en die loopt wel fast, maar nooit vast :P

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-05 18:01

4POX

Everybody is wired

Ram er eens een biosupdate overheen..

En als die abit een viachipset heeft ook de nieuwste 4in1 drivers

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

oei ja das een gevaarlijke configuratie die je daar heb!
ik had voorheen de combinatie Abit BE6 + V7700 Dx en DTLA 307030... veel vastlopers inderdaad, toen nieuwste drivertje voor hpt366 controllertje derop, dat scheelde alweer maar die BE6 en v7700 gaan gewoon echt niet samen. Heb die kut BE6 (die ik ook al niet goed overweg kon laten gaan met een SB Live met de nieuwste drivetrs etc etc... en nu een ASUS CUSL2-c gekocht en ik heb sindsdien geen enkele vastloper meer gehad, dat ding kan overal samen mee! me celly566 kan ineens niet meer boven de 850 draaien maargoed, stabiliteit is ook ERG belangrijk!

Verwijderd

Ik heb ook last van vastlopers; volgens mij ligt het aan die :( Asus....

Waiting for new firmware!
Asus A7V, Bios 1006
Asus E612 DVD fw 1.05
Asus V7700 GTSII DeLuxe 32MB
SB live! 5.1
Maxtor ATA100 7200rpm

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

Haddik ook last van .....

Lag aan internet exploder .....

Bij mij gefixed met bios-update 1005c voor mijn a7v.

edit : zou ook door de update van de ata-100 drivers in windows kunnen voor de promise die onboard zat en ik maar gelijk meegenomen heb ....
kortom : gewoon van alles de laatste drivers zoeken en dan is het meestal wel weg.

Jive's Box
Jive @ DNET

Pagina: 1