Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al menig topic gelezen en op internet gezocht...
Ik ben op zoek naar een goede maar vooral kleine mp3 speler..
Ik wil hem graag gebruiken om muziek te luisteren tijdens het hartlopen, dan is een discman namelijk een beetje groot en zwaar.
Ik heb goede verhalen gehoord over de mpio fl100 en de philips key 05, maar deze zijn nogal prijzig. Ik wil 128 mb en heb geen behoefte aan meer. Radio leuk maar niet noodzakelijk. En het allerbelangrijkste.. een beetje degelijk, dus als het gaat regenen en er valt een druppeltje op dat ie niet meteen kapot is.
Ik zit dus zwaar in dubio of goedkoop (HP keychain II, of een onbekend merk) ok is of duurkoop op langer termijn.
Iemand hier veel verstand van?
Thnx

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Mambox, Creative Muvo, er zijn wel verscheidene reviews te vinden, ook in de topics hier

deze kost 125 euro lees ik, maar voor dat geld heb je ook wel wat?
MP3 speler, 128 mb + radio , Ibead 100 dus bvb

[ Voor 5% gewijzigd door Yoeri op 01-03-2004 20:19 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

GoT is toch echt geen adviesgroep :) Lees de verschillende MP3-speler topics hier in GT eens door, en maak je afweging over formaat, budget, features enzovoort, ook aan de hand van de verschillende reviews. Dan kom je heus wel tot de juiste keuze. Je topicstart is iig te algemeen en te vrij om er een goed topic uit te laten komen, vandaar dat deze dicht gaat.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.