Toon posts:

E710 mms-t geen foto's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Sinds 2 weken heb ik de Samsung E-710, prima dingetje.
Alleen kan ik geen foto's mms-en. Als ik een foto verstuur, dan issie eerst 2 minuten bezig, gezien het 'G' icoontje, maar dan geeft ie het op en zegt 'verzenden mislukt'
Het rare is, is dat ik wel alleen tekst kan mms-en. Daar heb je weinig aan want dat doe ik liever met sms.

Hellup, hoe kan dit?
Bij Citypoint willen ze hem terug sturen naar Samsung, maar dan ben ik het ik weet niet hoelang kwijt. Ook als ik een nieuwe krijg, ben ik dus al mijn ringtones en foto's/video's kwijt.

Wie weet wat er hier aan de hand is?

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

ligt t mischien aan je abbo/etc dat gprs nog niet geactiveerd is ofzo?

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05 22:23

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Wat je kan proberen is de settings opnieuw op te vragen en in te stellen (Ik werk zelf op een Citypoint, neem aan dat je Vodafone bedoelt).

1200 bellen
Optie 2 of 3 voor live instellingen
dan de optie voor live settings voor jouw telefoon kiezen.
Binnen een minuut krijg je een sms'je met alle instellingen. Kan je proberen.

Wat je ook kan doen (ik had afgelopen vrijdag ook een klant die niet kon MMS'en maar dan met een T610 terwijl alles goed stond) is je simkaart in een andere telefoon zetten en dan proberen te MMS'en. Doet ie het dan wel, zet je simkaart weer terug in je eigen telefoon en probeer het dan nog eens. Bij mij was het zo dat toen ik de sim in het demo toestel (sharp gx10) had gestopt, mmsje verstuurd en vlive bezocht en weer terug had gedaan in het originele toestel alles ineens werkte zonder problemen.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, dat is het niet.
alle instellingen staan nu zeker goed, nu ik het voor de derde keer heb gedaan.
en inderdaad, ik heb mijn sim in een andere telefoon gedaan, ge-mms-t, daarna weer in mijn eigen telefoon, maar geen resultaat.
Ik weet het niet meer, ik denk dattie gewoon kapot is.

Verwijderd

Topicstarter
Symsonic schreef op 01 maart 2004 @ 19:45:
ligt t mischien aan je abbo/etc dat gprs nog niet geactiveerd is ofzo?
hmm, nee ik kan wel wappen enzo. Ook gaat het G-icoontje wel branden en MMS-jes met alleen tekst verzend-ie binnen 3 seconden.

• Symsonic
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

ok, dan zou ik toch even terug gaan naar de winkel, eventueel natuurlijk garantie claimen:)

Verwijderd

Topicstarter
Symsonic schreef op 02 maart 2004 @ 21:54:
ok, dan zou ik toch even terug gaan naar de winkel, eventueel natuurlijk garantie claimen:)
maar dan ben ik hem kwijt en dat wil ik niet. Ik heb er ook al onwijs veel foto's en 4 videootjes van de wintersport op staan. Die datakabel is er ook nog steeds niet dus ik kan ze nog niet op de computer krijgen, neeeuuuh, ben nog niet erg tevreden met de E710 cq vodafone cq citypoint.
Mazzel

Verwijderd

dit ''probleempje'' had ik ook.
het is eigenlijk heel simpel als je niks kan verzenden moet ten eerste de instellingen binnen halen via 1333 (vodafone) nen dan optie 6.

dan krijg je automatisch alle instellingen naar je telefoon gestuurd.

LUKT dit echter niet dan is het omdat je mmsje te groot is
je kan maximaal 50 kb verzenden .

en hier moest ik zelf achterkomen naa 10 keer met vodafone klantenservice gebeld te hebben .

MET de e 710 is maar een ding mis mee en dat is dat hij TE MOOI is om waar te zijn een super toestel dus.

en wete er iemand ook misschien hoe ik via vodafone live GRATIS wallapers en ringtones kan downloaden inplaats van GELD te betalen .

• Symsonic
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 22:16:
[...]
maar dan ben ik hem kwijt en dat wil ik niet. Ik heb er ook al onwijs veel foto's en 4 videootjes van de wintersport op staan. Die datakabel is er ook nog steeds niet dus ik kan ze nog niet op de computer krijgen, neeeuuuh, ben nog niet erg tevreden met de E710 cq vodafone cq citypoint.
Mazzel
Ja dat klopt, maar zo snel mogelijk toch naar citypoint gaan om hem gemaakt te krijgen want ze hebben alleen maar een ontevrede klant aan je nu, heb je mischien al geprobeert om met een andere provider en die instellingen te mms'en??bijv: t-zones? (als je 710 niet ge-sim-locked is)

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05 22:23

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 21:21:
LUKT dit echter niet dan is het omdat je mmsje te groot is
je kan maximaal 50 kb verzenden .

en wete er iemand ook misschien hoe ik via vodafone live GRATIS wallapers en ringtones kan downloaden inplaats van GELD te betalen .
Wat die 50kb betreft, het is zelfs 30kb dus inderdaad zou ik even nakijken of je foto's wel minder dan 30kb zijn (E710 is vrij aardig qua foto's dus misschien komt ie er wel overheen). Kijk dat even na!

Wat betreft die gratis wallpapers en ringtones heb je 2 manieren :

1. Check de gratis ringtones/wallpapers op VLive!
2. Zoek op internet een plaatje dat je telefoon aankan en surf er gewoon heen. Zelfde geld voor ringtones. Of start zelf een webserver en host je pagina daar met alles erop, kan je het zo binnenhalen.

Verwijderd

of optie 3: je kijkt in het forum van e700 op deze site en voila http://phatmixes.no-ip.com/wallpapers/e700/index.htm
Pagina: 1