Mijn muis gaat er regelmatig vandoor op mijn notebook (Dell C600). Ik gebruik een externe muis zodat ik het bekende muisknopje niet nodig heb. Is het mogelijk de muis uit te schakelen of dit te verhelpen.
In de bios van de laptop is er de mogelijkheid om de muis (touchpad of dat 'knopje') uit te schakelen... Dan moet je hem geloof ik com only zetten of PS/2 / COM...
Heb je geen garantie meer op je C600? Op werk hebben we dit probleem bij een groot aantal C600 en C610's gehad, na een paar keer systemboard/keyboard vervangen waren de meeste problemen voorbij...Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 19:30:
Mijn muis gaat er regelmatig vandoor op mijn notebook (Dell C600). Ik gebruik een externe muis zodat ik het bekende muisknopje niet nodig heb. Is het mogelijk de muis uit te schakelen of dit te verhelpen.
https://powershellisfun.com
Download de nieuwste drivers voor je c600 touchpad (synaptics oid..)
Heb ik ook gedaan, en probleem verholpen (had pcies hetzelfde).
PS. de clit staat uit bij mij (kun je in bios uitschakelen).
edit:
PS2. M'n PS. klopt niet, de clit staat toch wel aan
Heb ik ook gedaan, en probleem verholpen (had pcies hetzelfde).
PS. de clit staat uit bij mij (kun je in bios uitschakelen).
edit:
PS2. M'n PS. klopt niet, de clit staat toch wel aan
[ Voor 16% gewijzigd door scorpie op 01-03-2004 20:08 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Schopje.. (beetje vroeg ik weet het..)
Maar ik krijg er steeds meer last van
Mijn muis gaat dan weer naar links onder... klikt random, dan weer naar rechtsboven, klikt random, etc.. wreed irritant..
Mijn muis gaat dan weer naar links onder... klikt random, dan weer naar rechtsboven, klikt random, etc.. wreed irritant..
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Dit valt onder garantie, hebben jullie geen garantie meer op je Dell?Scorperito schreef op 02 maart 2004 @ 09:58:
Schopje.. (beetje vroeg ik weet het..)
https://powershellisfun.com
Ok, ik moet wederom zeggen dat de muis het nu weer doet...
@ Fred_Perry: Nee ik heb geen garantie meer.
Oplossing: onderop mijn latitude c600 zit een schroefje met de letter p, van.. touchpad.
Check even of die superstrak staat aangedraaid of niet. Ik heb hem iets losser gedraaid en de muis doet wat ik wil
@ Fred_Perry: Nee ik heb geen garantie meer.
Oplossing: onderop mijn latitude c600 zit een schroefje met de letter p, van.. touchpad.
Check even of die superstrak staat aangedraaid of niet. Ik heb hem iets losser gedraaid en de muis doet wat ik wil
Pagina: 1