Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

T-Mobile GPRS werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een T-Mobile GPRS probleem.
Sinds donderdag werkt mijn GPRSverbinding niet meer, wanneer ik m'n mail wil halen. Ik doe dit via pop3, rechtstreeks met m'n telefoon (SonyEricsson T610).
Dit werkt al een half jaar feilloos, maar ineens krijg ik WEL een GPRSvebinding ('connected'), maar kan 'ie de server niet vinden.

Ik word door T-Mobile aan 't lijntje gehouden ('t is doorgezet naar de technische dienst')

Ik blijf hardnekkig de klantenservice bellen, want ik heb eerder problemen gehad, toen ze het APN-adres hadden gewijzigd. Pas bij de 8e keer bellen werd ik door een dame met kennis van zaken binnen 30 seconden uit de brand geholpen! Zij wist mij te vertellen dat het APN-adres op 'INTERNET' moest staan (en niet op 'WAP', zoals haar collega's al dagenlang volhielden)
Ik ben bang dat er nu iets vergelijkbaars aan de hand is, omdat mijn WAP-funkties het wel gewoon doen, zowel via GPRS als GSM.

Ik heb een internet-actief abo.

Suggesties?

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:31
Hey dat is toevallig!! Ik heb hier een soortgelijk probleem met T-Mobile. Vrijdag kon ik nog internetten via mijn SPV (via gprs, accesspoint "internet") maar nu niet meer. Ik zie wel dat ie een goede connectie opzet, maar data overbrengen ho maar... een beetje vreemd verhaal.

EDIT: Vandaag werkt het ineens weer :?:?:?

[ Voor 12% gewijzigd door renzo4000 op 02-03-2004 12:04 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben vandaag gebeld door 'n techneut van T-Mobile. (Ik heb ze de afgelopen dagen helemaal PLAT gebeld!!!)
Mijn vermoedens werden bevestigd: De verbinding met de internetprovider van T-Mobile lag eruit!. Zouden ze werkelijk 5 dagen nodig hebben om daarachter te komen?! Prutsers!

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Haha lol, tjah blijkbaar toch 5 dagen nodig, maar op welke termijn word/werd het opgelost, heb je dat bij die technicus te weten gekomen?

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:31
We moeten dit wel even in de gaten houden want als je kijkt op t-Mobile en je check je belstatus zul je zien dat de "overige kosten" vrij hoog zijn. Volgens mij hebben ze ook alle pogingen om een connectie te krijgen verrekend. Ze geven zelf een beetje vaag aan dat er een fout geconstateerd is, maar mij iets te vaag:
Wegens een technische storing geven de 'overige kosten' op dit moment helaas niet de werkelijke kosten weer. Het verbruik is correct weergegeven. Op de factuur zullen wel de juiste bedragen vermeld zijn. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een oplossing voor dit probleem. Uiteraard probeert T-Mobile de overlast tot een minimum te beperken.

[ Voor 3% gewijzigd door renzo4000 op 05-03-2004 15:20 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

Tja het blijft T-mobile he

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem met t-mobile, gprs en de SE t610:

Bijna dagelijks hoor ik van mensen die mij proberen te bellen dat ze direct doorgeschakeld worden naar mijn voicemail. Ik heb T-mobile meerdere malen hierover gebeld en ze hebben het probleem in behandeling. Wat ze nu al weten is dat het waarschijnlijk door mijn SE t610 komt en de combinatie van de gprs-dienst. Hun advies: gebruik een andere telefoon zonder gprs :? Even voor de duidelijkheid: het probleem treedt dus ook op terwijl ik NIET aan het gprs-en ben, ook wordt niet automatisch verbinding gemaakt met gprs ofzo. Ik heb net als de TS een internet-actie abo.

Mijn vraag is nu hebben meer mensen dit probleem? En hebben die mensen dan een t610 of een andere telefoon? Ook vraag ik mij af of het komt door de nieuwe gprs instellingen van t-mobile (gprs werkt overigens wel bij mij).

Ik stel de vraag in dit topic omdat ik vermoed dat mijn problemen met de nieuwe gprs instellingen te maken heeft. En omdat de TS ook een t610 heeft zou ik graag willen weten of hij ook dit probleem heeft. Als ik helemaal verkeerd zit in dit topic dan hoor ik dat graag.

De hoge overige kosten waren mij ook al opgevallen.
Pagina: 1