http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Titel edit - jij als een notsonewbie zou toch moeten weten dat het OS in je topic titel verplicht is
Heb je wel genoeg rechten om van het systeemherstel gebruik te maken?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
In de accounts ben ik eigenaar?Merely schreef op 01 maart 2004 @ 18:41:
Heb je wel genoeg rechten om van het systeemherstel gebruik te maken?
Heb gewoon xp home geinstalleerd, 1 account.
Heb ook de gast account kunnen verwijderen.
Zaken als languard, netwerk e.d. wat nogal eens wil tegenwerken omdat je geen rechten hebt, viel niet voor.
Hoe kan ik dan nagaan welke/hoeveel rechten ik heb!?
Aan de eerste reageerder: notsonewbie wil alleen maar zeggen dat ik de meeste tips alhier wel kan uitvoeren, dus ik ben newbie af, maar niet in de zin van not so newbie - ik weet bijna alles.
Overigens zocht ik in de faq naar systeemherstel en systeem herstel en heb eerlijk gezegd niet gelet op wel/niet vernoemen van OS.
Wel noem ik dat OS altijd in de berichten zelf.
@ allen
Kwa rechten, ik ben beheerder met wachtwoord van de PC, kan alles met de accounts doen, in systeembeheer komen enz.
Als ik doe uitvoeren > services.mscnotsonewbie schreef op 01 maart 2004 @ 19:09:
@ allen
Kwa rechten, ik ben beheerder met wachtwoord van de PC, kan alles met de accounts doen, in systeembeheer komen enz.
Dan kan ik bij system restore service kiezen voor 'starten'(verder niets)
Doe ik dat, dan krijg ik als error:
"Fout 31: een apparaat dat op het systeem is aangesloten, werkt niet"
1. ik zou niet weten welk apparaat, alles doet het
2. system restore is toch intern op de harddisk? Ik heb nooit met herstelpunten maken of terugzetten iets gedaan met tapedrives of cd's branden...
elevator: Je bent al vaker erop gewezen dat je als je zelf de laatste bent die gepost heeft, je je laatste reactie moet wijzigen.
[ Voor 38% gewijzigd door elevator op 01-03-2004 20:09 ]
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)