Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een Samsung X100 gekocht en nou wil ik ook een datakabel kopen. Dus ben ik diverse winkels afgeweest maar niemand had er een. Nou wist er 1 mij te vertellen dat Samsung nogal traag is met leveren van datakabels en zeker omdat deze telefoon betrekkelijk nieuw is. Kan wel een half jaar duren zei die vent.

Weet 1 van jullie tweakers hoe ik snel aan een datakabel voor deze telefoon kan komen??

de groeten

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Zoeken op het internet.
Originele kabels zijn soms wat lastiger te vinden, maar nepperts zijn meestal al vrij snel te koop. :)

Senile! Senile Oekaki

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-11 20:02
Misschien eens een mailtje sturen naar samsung nederland of even bellen ?

En anders op internet zoeken naar een zaak die hem wel heeft in het buitenland misschien ?

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat ik maar eens een mailtje stuurt naar de samsung om te vragen of dat leveren van die kabels nog lang gaat duren

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-11 11:12
Verwijderd in "Het Samsung SGH-E700 topic"

zelfde kabel als voor de E700 dus. Niet te krijgen behalve in Duitsland.

• databoy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-10 20:36
Voor de mensen die de search gebruiken en op deze manier op deze post terecht komen: de Samsung datakabel is ook te vinden in België.
Ik heb de mijne gevonden in Fnac, voor 27 euro.
Ook in Medimarkt worden ze verkocht.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb die kabel eindelijk gekocht en wel bij de mediamarkt. doet het perfect _/-\o_
Pagina: 1