Toon posts:

Acer Aspire 2000 vs irDa

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Medesurfers

Heb sinds kort een Acer Aspire 2001. Superlaptop. Alles werkt vlot en goed. Moest het niet zijn dat mijn infraroodpoort redelijk irriterend is. Krijg het maar niet aan de praat in samenwerking met mijn Sony Ericsson T68i. Hij vind het niet als ik het er naast leg. Neem ik hem komt enkele seconden later dat hij binnen bereik ligt. Echt raar. Op een andere laptop werken deze 2 heel goed samen. Heeft er nog iemand problemen gehad met infrarood en acer aspire 2000-serie? Iemand mogelijk een oplossing voor mijn probleem?

Verwijderd

Ik heb dezelfde laptop en heb er ook problemen mee.

Ik heb een nokia 6100. Hij ziet hem niet gelijk en als hij hem ziet is hij na 30 seconden al weer weg. Hetzelfde verhaal voor mijn broers nokia 6510.

Oxygen phone manager kan mijn telefoon ook niet zien. ook al doet hij het 30 seconden wel.

Je kunt als je je laptop opstart op f2 drukken en dan kom je in de bios. Je kunt daar wel iets instellen van de infrarood. Ga er maar eens mee spelen.

Op de een of andere manier kan ik mijn infrarood sensortje ook indrukken. Probeer maar eens. Waar is dit goed voor?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 18:13 ]

Verwijderd

Ja, zou er iemand hier eens op kunnen antwoorden AUB.
Ik krijg mijn Aspire 2001 woensdag, en zou ook graag willen weten hoe de IR werkt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 11:48:
Ja, zou er iemand hier eens op kunnen antwoorden AUB.
Ik krijg mijn Aspire 2001 woensdag, en zou ook graag willen weten hoe de IR werkt.
Je moet in windows de eigenschappen van de infrarood aanpassen. Verlaag de snelheid van 4 mbps naar 500kps per seconde.

Verwijderd

klopt heb ik ook al vermeld staan in het andere topic, dan werkt het prima!