Toon posts:

Problemen met Iiyama 17" ProLite C171WT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hier is het probleem

Sinds kort heb ik de Iiyama LCD-TV 17" ProLite C171WT

Bij het opstarten tot aan windows geeft hij (Meestal) vreemde grote horizontale strepen, nou vermoed ik zelf dat dit ligt aan de resolutie. (opstarten doet hij met 800x600), ikzelf gebruik in windows en in games 1280x768.

Ik heb dit op 4 verschillende Schermen geprobeerd van dit type (We hebben deze in grotere getalen aangeschaft) en allemaal geven ze dit probleem. Het is niet erg storend maar het staat natuurlijk ernstig bescheten.

Heeft iemand hier meer ervaring mee, of heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

Alvast Bedankt _/-\o_

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb exact het zelfde probleem volgens mij! [rml][ TFT] Rare strepen in beeld?[/rml]
Mijn topic dateerd echt van een 2 uurtjes eerder, en heb er nog nooit iets voor kunnen vinden. Toeval? :X

Verwijderd

Nopes. Ik heb vanmiddag eentje gekocht.. Heb hem nog niet op de pc aangesloten (wordt gebruikt als tv) en ik heb tot nu toe nog geen rare dingen meegemaakt.. maar goed.. misschien doet het dat alleen als hij op de pc is aangsloten? :?
Als ik tijd krijg zal ik het proberen te testen op mn pc....

Verwijderd

Topicstarter
Hoogst waarschijnlijk zul ook jij hier problemen mee gaan krijgen, probeer het aub maar eens te testen.

Bij mij draait de tv ook als een tierelier. Note: hij geeft dit probleem ook alleen bij het Opstarten.

@ Plague: Sorry als het dubbelop was, ik heb jou topic gelezen en het leek me niet direct hetzelfde probleem, mijn scherm geeft een VOLLEDIGE waas (niet een paar streepjes)

• Plague
  • Niet online
Wat zijn je overige specs? :?
Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 17:01:
Hoogst waarschijnlijk zul ook jij hier problemen mee gaan krijgen, probeer het aub maar eens te testen.

Bij mij draait de tv ook als een tierelier. Note: hij geeft dit probleem ook alleen bij het Opstarten.

@ Plague: Sorry als het dubbelop was, ik heb jou topic gelezen en het leek me niet direct hetzelfde probleem, mijn scherm geeft een VOLLEDIGE waas (niet een paar streepjes)
Ik wilde meer aangeven dat het een enorm toeval is dat er nu ineens 2 topics tegelijk zijn, omdat ik er nog nooit iets over heb gevonden wat het probleem dan wel oplossing beschrijft. :)

[ Voor 93% gewijzigd door Plague op 01-03-2004 17:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Specs van mn scherm? Hier even een stukje over mn scherm..

Iiyama introduceert een eerste breedbeeld LCD-tv. De ProLite C171WT is een 17-inch breedbeeld LCD-tv met een beeldweergave van 37 cm bij 22 cm, een resolutie van 1280 x 768 pixels, een helderheid van 400 cd/m” en een inkijkhoek die zowel horizontaal als verticaal 160 graden bedraagt. De reactietijd van de ProLite C171WT bedraagt minder dan 25 ms. Tevens beschikt de LCD-tv over S-video, wat eenvoudige aansluiting van bijvoorbeeld een videocamera mogelijk maakt. Het geluid wordt voortgebracht door twee speakers van elk 2,5 Watt. Dankzij de Picture in Picture-functie kan je in een openstaand document tevens een klein additioneel venster plaatsen waarin dvd- of televisiebeelden worden afgespeeld. Zoals elke LCD-monitor van Iiyama is ook deze LCD-tv VESA mountable, wat inhoudt dat je de monitor aan de wand kunt bevestigen via een apart te verkrijgen beugel. De Iiyama C171WT heeft een prijskaartje van 669 euro.

de specs van mn systeem zijn

Athlon 64 3000+
1GB geheugen (Niet ter zake)
Maxtor 160gb (Idem)
Radeon 9800 xt
Asus K8VDeluxe

• Plague
  • Niet online
Okay, een andere videokaart dus. Daar had het namelijk ook aan kunnen liggen. Maar aangezien jij een Ati hebt en ik een NVidia kan je dat wel min of mee uit sluiten :)

Verwijderd

Topicstarter
Als dit echt puur in het scherm zit (Mijn 4 configuraties waren gelijk) Zou dit toch allang bekent zijn?

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:09

ken

Bij mij geen problemen

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Pagina: 1