Ik wil mijn YaBB forum weer terug op mijn server kwakken na een HD Crash. Maar nu krijg ik de boel niet aan de praat. Mijn mySQL server configureer in via Webmin. Nu heb ik een nieuwe tabel aangemaakt voor Yabb (YaBBse genaamd), en nu geef ik in de installatie van YaBB de volgende gegevens in:
MySQL server name: localhost
MySQL username: forum
MySQL password: ******
MySQL Database name: yabb
MySQL Database prefix: yabb_
Maar bij de volgende stap krijg ik steeds
Warning: Access denied for user: 'forum@localhost' (Using password: YES) in /var/www/html/install/install.php on line 351
De user forum heb ik aangemaakt, maar hij krijgt dus geen toegang met het password (password is sowieso goed) Wat moet ik nu doen om de boel wel aan de praat te krijgen?
oja, verder gebruik ik Clarkconnect, een server pakket. Maar het is gebaseerd op linux Red hat 9.0 en heb ik MySQL server versie 3.23.58 geinstalleerd
MySQL server name: localhost
MySQL username: forum
MySQL password: ******
MySQL Database name: yabb
MySQL Database prefix: yabb_
Maar bij de volgende stap krijg ik steeds
Warning: Access denied for user: 'forum@localhost' (Using password: YES) in /var/www/html/install/install.php on line 351
De user forum heb ik aangemaakt, maar hij krijgt dus geen toegang met het password (password is sowieso goed) Wat moet ik nu doen om de boel wel aan de praat te krijgen?
oja, verder gebruik ik Clarkconnect, een server pakket. Maar het is gebaseerd op linux Red hat 9.0 en heb ik MySQL server versie 3.23.58 geinstalleerd
[ Voor 10% gewijzigd door burlapp op 01-03-2004 16:55 ]