Ik ben op zoek naar software om een of meerdere servers te monitoren, niet zo zeer om het monitoren maar meer om mooie statistieken te kunnen weerleggen richting het management.
Ik heb inmiddels de GoT-Search gebruikt maar kan blijkbaar niet helemaal de juiste zoektermen vinden.
Bij Downloads.com heb ik meerdere trailpakketen geprobeerd maar het enige pakket wat enigsinds in de buurt komt van hetgeen ik graag zou zien is:
• 2Morrow Visual Server Monitor
Wat ik dus graag zou willen zien zijn grafieken (aangezien het management alleen in grafieken denkt) van bijvoorbeeld network usage, disk usage en andere nuttige info van een server.
Programma's die ik al geprobeerd heb:
• Monitor Manager
• Server Nanny
• Netstatus Professional
• Birds Eye
Kosten kunnen tot de $100,- wel verantwoord worden dus het hoeft niet perse gratis alhoewel het wel de voorkeur heeft natuurlijk.
Ik heb inmiddels de GoT-Search gebruikt maar kan blijkbaar niet helemaal de juiste zoektermen vinden.
Bij Downloads.com heb ik meerdere trailpakketen geprobeerd maar het enige pakket wat enigsinds in de buurt komt van hetgeen ik graag zou zien is:
• 2Morrow Visual Server Monitor
Wat ik dus graag zou willen zien zijn grafieken (aangezien het management alleen in grafieken denkt) van bijvoorbeeld network usage, disk usage en andere nuttige info van een server.
Programma's die ik al geprobeerd heb:
• Monitor Manager
• Server Nanny
• Netstatus Professional
• Birds Eye
Kosten kunnen tot de $100,- wel verantwoord worden dus het hoeft niet perse gratis alhoewel het wel de voorkeur heeft natuurlijk.
[ Voor 5% gewijzigd door BFS op 01-03-2004 16:11 ]
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself