Toon posts:

HELP: DOS drivers Q-tec 774WP WLAN NIC?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Misschien kunnen jullie dit probleem samen met mij oplossen!? Ik heb laatst twee Q-tec 774WP Wireless NIC's gekocht. Deze kaarten zijn gebaseerd op de Realtek 8180 Chipset. Alles werkt prima, maar er is een probleempje waar ik naar 3 dagen het internet afstruinen nog geen oplossing voor gevonden heb!

Ik zou graag van een machine een image willen maken met behulp van Ghost over het netwerk. Nu heb ik voor deze actie netwerk drivers nodig. Te weten DOS drivers voor deze kaart.

Ik heb ze niet kunnen vinden op de site van zowel Q-tec als Realtek. Ook heb ik geprobeerd antwoord te krijgen van Q-tec zelf, maar dat duurt allemaal wel erg lang voordat die mensen respons geven en de nood is best wel hoog.

Kunnen jullie misschien wel DOS (*.dos) drivers vinden voor deze kaart? Of misschien universele drivers voor dit soort kaarten?

Met vriendelijke groet,

Sincere_22

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-05 06:25

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Misschien slim om eens een Win PE plus versie te vinden :)
Er is een oosters mannetje wat een pe cdtje inelkaar geknutselt heeft met alle benodige ghost tooltjes en drivers erop! hij heeft een website waar beschreven staat hoe je het maken moet. als je alle licenties bezit uiteraard

ik zal ff opzoek naar de link

edit:
kan de link zo snel niet vinden als ik thuis ben zal ik hem uit mijn bookmarks plukken en posten

[ Voor 15% gewijzigd door Mystic Spirit op 01-03-2004 16:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reactie!

Zal zelf ook even googlen op "Win PE plus" misschien dat ik er zelf ook iets van vind. Toch zou ik het op prijs stellen als jij die link ook even post.

Groetjes,

Sincere_22

P.S. Ik ben in het bezit van Windows en Ghost licenties.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:19

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 16:13:
Bedankt voor de snelle reactie!

Zal zelf ook even googlen op "Win PE plus" misschien dat ik er zelf ook iets van vind. Toch zou ik het op prijs stellen als jij die link ook even post.

Groetjes,

Sincere_22

P.S. Ik ben in het bezit van Windows en Ghost licenties.
Ik vraag me af of je gaat vinden wat je zoekt...Wlan onder DOS is nou niet bepaald een veel voorkomende combinatie al zeg ik het zelf.

Btw: Welkom op GoT, groeten en je naam er onder is niet nodig - groeten doen we elkaar toch al constant door het posten en daar staan onze naam ook al bij :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

dit is de page...
http://users.myopal.net/khauyeung/
Op het moment helaas offline.....
ik weet niet of dit permanent is....

ik kan je eventueel zelf wel verder helpen maar ben niet zo vrijgevig met mijn e-mail adres

[ Voor 28% gewijzigd door Mystic Spirit op 01-03-2004 17:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Begrijpelijk!

Toch bedankt voor het posten van de link! Ik ben zelf ook niet echt vrijgevig met mijn e-mail adres, maar voor deze keer maak ik graag een uitzondering. Helaas zag ik nergens de optie om je een personal message te sturen.

Dus stuur me maar een e-mail op hier stond een emailadres. Ik zal dit bericht trouwens wel over een paar uurtjes editen om mijn e-mail adres te deleten.

[ Voor 7% gewijzigd door dion_b op 02-03-2004 13:12 ]

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 12:24:
Begrijpelijk!

Toch bedankt voor het posten van de link! Ik ben zelf ook niet echt vrijgevig met mijn e-mail adres, maar voor deze keer maak ik graag een uitzondering. Helaas zag ik nergens de optie om je een personal message te sturen.

Dus stuur me maar een e-mail op ............. Ik zal dit bericht trouwens wel over een paar uurtjes editen om mijn e-mail adres te deleten.
Delete de boel maar ik heb het adres opgeslagen

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:58

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Eh, mensen, gelieve het helpen on-forum te houden, dan hebben anderen er ook wat aan :o

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
dion_b je was me net voor, maar alvast bedankt voor het deleten van mijn adres!

Ik zal de oplossing posten zodra mijn probleem is opgelost! Zodat de andere er ook wat aan hebben.
Pagina: 1