Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PDA M$ Outlook taken en notities

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben voor iemand op zoek naar een manier hoe diegene met z'n PDA draadloos gegevens kan synchroniseren van Micro$oft Outlook; het gaat dan om de notities en taken. Hij wil graag als hij thuis is z'n gegevens kunnen ontvangen, maar gaat hij naar het bedrijf dan wil hij graag z'n notities en taken daar draadloos kunnen ontvangen. dmv Bluetooth zouden gegevens kunnen worden gesynchroniseerd, maar ik kon zo geen informatie vinden hoe dat nou eigenlijk gaat in combinatie met Outlook.

Iemand die misschien meer ervaring heeft met dit soort zaken?

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:21

Sabbi

je denkt aan mij.

activesync installeren op de betreffende bak en instellen dat activesync moet zoeken naar bluetooth devices? zo doet de rest van de wereld dat iig...

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Je geeft een beetje weinig info...

als het een pda is die pocketpc draait, dan gaat de synchronisatie van Microsoft Activesync (te downloaden op hun site). Vie bluetooth kan dit sync proces uitgevoerd worden.

Palm is ook mogelijk, dan gaat het via palm hotsync en intellisync lite.

...gamen blijft leuk...

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Het bedrijf heet Microsoft of MS, niet Micro$oft of M$.

Verder is dit best uit te zoeken door wat zoekwerk naar activesync, zoals bovenstaande posts al melden. Vandaar dat deze dus dicht gaat.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.