Scherm knippert Asus ATI Radeon 9600SE

Pagina: 1
Acties:

• demee013
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09-2025
Ik heb sinds eergister een Asus Ati Radeon 9600SE in mijn kast ingebouwd.
Heb tevens WinXP volledig opnieuw geinstalleerd...verse start zullen we maar zeggen.

Op het moment dat mijn PC opstart knippert mijn scherm twee keer en draait erna stabiel (niet dat het knipperen wil zeggen dat het systeem instabiel is...).
Heb nog geen spellen geprobeerd te spelen (nog niet aan toegekomen). Het is dezelfde knipper die je soms krijgt als je scherminstellingen wijzigd.

Is dit normaal, of kan dit kwaad?

Overige gegevens;

Mobo: Asus P4P800
Pentium 4 1,5 GHz.
2x 256 MB PC3200 (draait op 2100) Kingston geheugen Dual Channel
WinXP professional

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

het verspringen van de resolutie tijdens het opstarten kan er voor zorgen dat het beeld dan een paar keer knippert, ik zie hier geen probleem.

• demee013
Maar eeeh...ik heb er niet zo bijster veel verstand van. Gelukkig een heleboel van jullie wel! Maar ik had hiervoor een Matrox Millenium G550 en dit "verschijnsel" deed zich hier niet voor. Derhalve kwam het op mij een beetje raar over.....

Maar als jij zegt dat het geen enkel probleem is laat ik het erbij. Ik zal vanavond even de laatste drivers laden voor mijn moederboord en mijn kaart en dan lekker verder....

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
demee013 schreef op 01 maart 2004 @ 15:51:
Maar eeeh...ik heb er niet zo bijster veel verstand van. Gelukkig een heleboel van jullie wel! Maar ik had hiervoor een Matrox Millenium G550 en dit "verschijnsel" deed zich hier niet voor. Derhalve kwam het op mij een beetje raar over.....

Maar als jij zegt dat het geen enkel probleem is laat ik het erbij. Ik zal vanavond even de laatste drivers laden voor mijn moederboord en mijn kaart en dan lekker verder....
Mijn 9700pro doet dit al anderhalf (bijna twee) jaar, het hoort idd zo :)

• demee013
Ben blij te lezen dat dit een soort van hoort. Misschien knullig om een topic voor te openen maar als je het nog nooit hebt gezien en je leest de overige problemen die mensen ervaren met hun grafische kaarten wordt je toch huiverig...

Bedankt!!!