Toon posts:

HD troubles?!

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam vandaag thuis en trof mijn pctje wel erg eigenaardig aan.

2 dagen geleden maakte 1 v/d harde schijven afentoe een "slippend" geluid.

*Denk hierbij aan een gillend vogeltje/parkiet ofzo*

Nu echter ruikt de pc een beetje duf/stof achtig alsof er iets verbrand is og iig heeeeel warm is.
de hd bromt nu in rap tempo.

Dit is denkelijk de C:/ schijf,gezien Windows al een tijdje extreem traag reageerd terwijl er bijna niets aanstaat.

Kan ik verwachten dat deze eerdaags komt te overlijden of......?

Tevens staat mijn pc 24/7 aan en word deze zwaar verkracht,kan dit een oorzaak zijn?

Alvast bedankt.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Er zijn tools om je HD te testen. Het reukvermogen van mijn PC is krap onvoldoende om hier vandaan jouw HD te ruiken.

ARME AOW’er

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 15:38:
*Denk hierbij aan een gillend vogeltje/parkiet ofzo*
Klinkt mij eerder aan een ventilator (op de cpu bvb)

Verwijderd

Je zegt het zelf al, hij maakt rare geluiden, en zoals vaak vermeldt in dit soort topics, als schijven rare geluiden gaan maken is het meestal einde leven voor ze. Als het een nieuwe schijf is kan je hem eventueel RMA sturen

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-03 08:48

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Voor de zekerheid maar ff een backupje maken!
weet je zeker dat het de hdd is? bekijk even de temperaturen met moboprogje naar keuze! er zijn ook tools van verschillende fabrikanten om de temp van je hdd uit te lezen.

Verwijderd

Het spijt me voor je :'( je HD is kapot! ik hoop dat je geen belangrijke data op je disk had staan of dat je een backup hebt van je hd. Want er is grote kans dat je HD nog in garantie valt. even naar de site van de leverancier, hier kun je online kijken of je nog grantie hebt.....

Verwijderd

Topicstarter
Hij knalt nu steeds uit.
Halverwege opstarten klapt de pc uit.

Als ik hem ff laat afkoelen doet ie het weer even,vage zooi.. :S

Bedankt voor de reacties alvast,ik ga ff proberen een backup te maken voor ie niets meer doet :(

Verwijderd

Topicstarter
Tevens:

http://forum.unknownnet.com/index.php?do=getimg&aid=7181

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 16:27 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?". Meer kunnen we niet voor je doen :)

Het is hier op GoT de bedoeling om vooronderzoek te plegen eer je een topic opent door o.a. de FAQ van het probleemgerelateerde subforum te doornemen. Herlees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte om jezelf een beter beeld te verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten. Dit is niet de manier om van GoT gebruik te maken namelijk. Dicht.

[ Voor 12% gewijzigd door BalusC op 01-03-2004 20:51 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.