[TFT] Rare strepen in beeld?

Pagina: 1
Acties:

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hallo,
Ik heb een Iiyama E431S, in combinatie met een GeForce 5600 256 MB. Het gekke is, dat als ik opstart en het scherm is koud, ik tijdens het booten een paar rare strepen (alle primaire kleuren) door het beeld krijg. Ben ik eenmaal in Windows, dan doet hij het prima?

Ik heb in spellen precies hetzelfde probleem als ik in zijn native-resolutie (1280*1024) speel. Echter weer niet bij Call of Duty. In spellen is het dus alleen in zijn native resolutie., ook als hij al uren aan staat. "Tijdens" Windows draai ik ook in de native resolutie, maar dat is geen probleem.
Ik dacht eerst dat het aan de drivers zou liggen, maar ik heb allemaal combi's geprobeerd. Mocht niet baten.
Het zijn horizontale, flikkerende strepen door het scherm, in alle RGB-kleuren.

Aantal specs:
Windows XP met alle updates
Iiyama E431S - DVI aangesloten
GeForce 5600 256 MB (Merk onbekend, ik denk MSI)
Intel Pentium 4, 2,8GHz, 800 FSB
Intel 865P chipset, drivers installed
DirectX 9.0b

Ik had ook al bedacht dat het aan DX9.0 zou kunnen liggen, maar NFSU werkt niet goed (9.0) en Call of Duty werkt prima (ook 9.0)

Ook als ik mijn scherm VGA aansluit, heb ik er last van. Ow, en het is al gewoon vanaf het begin, sinds ik hem heb.

Google en de search heb ik al geraadpleegd, maar bood geen uitkomst.

Gesoepte impressie (klikbaar):
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~jon68970/tnet/strepen-th.jpg

Dat dus tijdens het booten en door spellen heen. Het "flikkerd" zeg maar.

[ Voor 17% gewijzigd door Plague op 01-03-2004 15:40 ]

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:29
Hier zelfde TFT zoals je weet. Ik heb wat jij beschrijft nog nooit meegemaakt. Ook niet 's ochtends, en dan is het hier toch redelijk koud (say minimaal 14 graden ofzo).
Verder heb ik over zoiets (strepen) nog nooit iets gelezen. :/ Misschien even wat reacties afwachten, misschien is het gewoon ERG koud bij jou dan en kan een TFT daar niet goed tegen.
Anders even langs de MyCom ;)

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Lijkt me gewoon een defect aan de monitor... Probeer nog eens een andere computer anders...

Gewoon ff iiyama bellen... Ze hebben on-site garantie (alleen niet zo'n beste helaas)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmm, dan ga ik dat maar even doen. Ik wil alleen wel weer een paneel zonder dode pixels :X