"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758
Probeer hem anders eens als master alleen aan een kabel te hangen.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
lichte kick van het topic.
De pioneers hebben twee soorten Firmwares lopen. Dit is afhankelijk van de kleur van het frontje van de pioneer.
• De witte Pioneer bevat standaard pioneer firmware
• De zwarte Pioneer bevat Medion firmware
De pioneers hebben twee soorten Firmwares lopen. Dit is afhankelijk van de kleur van het frontje van de pioneer.
• De witte Pioneer bevat standaard pioneer firmware
• De zwarte Pioneer bevat Medion firmware
En hoe moet de "zwarte geflashed" worden, waar kan ik de juiste bestanden vandaan halen...
Ik heb nu al spijt dat ik een zwarte heb gekozen....
Heb hetzelfde gehad. Als je inderdaad een Medeon hebt moet je de originele kernel van pioneer en de fw tegelijk flashen. Vanaf dat moment wordt je brander als een echte pioneer gezien en kan je altijd de nieuwe fw op de gewone manier flashen. Je verliest echter wel waarschijnlijk je garantie.ruud2all schreef op 23 maart 2004 @ 22:51:
En hoe moet de "zwarte geflashed" worden, waar kan ik de juiste bestanden vandaan halen...
Hier meer info: Pioneer DVR-107D in Medion MD8083XL firmware upgradable ?
Verwijderd
Hello,
Ik heb de Medion met DVRFlash geupgrade en dit was succesfull (van 1.05 naar een gepatchte 1.18).
Daarna reboot ik de pc en hij blijft nu hangen op het eerste scherm "Intel inside". Nog voor het scherm met al de drives, memory, ... op.
Kan iemand me helpen?
Ik heb de Medion met DVRFlash geupgrade en dit was succesfull (van 1.05 naar een gepatchte 1.18).
Daarna reboot ik de pc en hij blijft nu hangen op het eerste scherm "Intel inside". Nog voor het scherm met al de drives, memory, ... op.
Kan iemand me helpen?
Verwijderd
Hij start blijkbaar wel nog op, maar het duurt 2-3 minuten vooraleer ik van het intel-inside scherm naar het windows xp laadscherm kan gaan...
Kan iemand me helpen?
Kan iemand me helpen?
Pagina: 1