Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Via www.beltoontjes.nl had ik een eigen wallpaper ontworpen en naar mijn 6610 laten sturen... Krijg dan een melding van dienstbericht ontvangen (o.i.d.) open dan bericht, klik op download, dan krijg ik ene de melding dat hij te groot is om terug te sturen ofzo...

Wie helpt?

Als je een wallpaper via internet besteld, hoe sla ik hem dan op, op mijn nokia 6610 (zijn er soms voorwaarden hoe groot het plaatje is dat je upload vanaf je pc naar die wallpaper maker, hij zou hem toch zelf aanpassen lijkt mij)?
Ben nu dus alweer 1,35 kwijt zonder mooie achtergrond... :(

Graag een stappenplan... :)

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Ik doe het zelf via infrarood maar ik het het ook wel anders gedaan. Gewoon een plaatje op je webspace ofzo zetten, en er dan naartoe surfen, dan kan je vanzelf kiezen of je hem wilt opslaan of niet.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat mij er om hoe ik hem op moet slaan en moet downloaden als ik het smsje met de wallpaper heb ontvangen, en in mn scherm heb.

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Sorry ik heb geen ervaring met wallpapers via sms, het punt is wel dat je eerst naar afbeeldingen moet en hem dan nog eens opslaan, alleen opslaan is niet genoeg.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm...
Bedankt voor je antwoord, maar geloof niet dat het gaat lukken zo :)

Misschien iemand die het duidelijk kan uitleggen?

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:52

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

koop zon ir geval, die kosten heb je er zo uit....

6610 ervoor leggen, jpg uploaden en klaar, weer 1 euro uitgespaard

[ Voor 42% gewijzigd door sander817 op 02-03-2004 00:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb het vandaag dus weer geprobeerd,
wanneer ik download in het smsje aanklik, krijg ik de melding
This page is too large to send back.

Plaatje dus weer weg, want wanneer ik opnieuw download doe, verteld ie me doodleuk dat deze afbeelding als is opgehaald, centjes ook.

Kan iemand het me uitleggen...

IR kan een oplossing zijn, maar ons moederbord ondersteund dat volgens mij niet. En zo vaak ga ik het niet gebruiken, dan word het dus toch weer een dure grap.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:25

E-Vix

Nu met sneeuw!

Het ligt aan je WAP instellingen. Kijk even bij je WAP instellingen. Daar staat de verbinding als het goed is nu ingesteld op verbinden wanneer nodig. Als je deze op continu instelt, dan kan je hem wel downloaden.
Meestal staat er zelfs een FAQ op de website waar je die wallpaper besteld hebt. Dit is namelijk een veelvuldig voorkomend probleem.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
Ben niet te spreken over die site, staat nergens een contact adres, uitleg van dingen o.i.d.

Maar goed, super bedankt. Ga het wijzigen en dan nog een keer proberen... Zal zo even neerzetten of het is gelukt!

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds zelfde foutmelding.

The page is too large to send back...

GRRR!

(iemand een mailadres ofzo van beltoontjes.nl, als ik het een keer fout doe is het mijn schuld, maar naar 4 keer vind ik t niet zo leuk meer. Aangezien het elke keer 1,35 is...)

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:25

E-Vix

Nu met sneeuw!

Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 10:35:
Nog steeds zelfde foutmelding.

The page is too large to send back...

GRRR!

(iemand een mailadres ofzo van beltoontjes.nl, als ik het een keer fout doe is het mijn schuld, maar naar 4 keer vind ik t niet zo leuk meer. Aangezien het elke keer 1,35 is...)
Beltoontjes.nl is een partner van Mobelle. Op de site van Mobelle staat wel een korte FAQ, en er staan e-mail adressen waar je naar toe kunt mailen.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:44
De site is idd niet echt klantvriendelijk omdat er geen contactinfo en geen FAQ/Helpdesk aan toe is gevoegd.

Als je bijvoorbeeld op mijn site kijkt onder helpdesk kan je het volgende lezen:
quote: onder de knop helpdesk
Helpdesk
Foutmelding: 'too large to send back' / 'bestand te groot'

Sommige wallpapers, polyfone beltonen of screensavers zijn te groot om te versturen met de standaard WAP instellingen. Je krijgt dan een foutmelding als 'too large to send back'. Zet in dat geval in de WAP instellingen de sessie-modus op 'doorlopend' of 'permanent'. (in het Engels), en probeer het even opnieuw.
Let wel op, dat je bestelling maximaal tot 2 uur na je eerste poging om het te downloaden blijft staan. Ben je te laat, dan kun je via de link hieronder (Opnieuw activeren) een verzoek naar onze helpdesk sturen om je WAP-link opnieuw te activeren. Vermeld dit duidelijk bij 'opmerkingen' !
Ook is het zo bij zelfgemaakte wallpapers dat je op de grote moet letten, zo mogen ze niet groter dan 10 Kb zijn, en zelfs voor sommige toestellen niet groter dan 7 Kb! Daarom is het toch verstandiger om het online tegen een geringe vergoeding te bestellen, zo weet je dat hij precies goed voor jouw type telefoon is gemaakt!

offtopic:
P.S. Let goed op beltoon site's want ze naaien je waar je bij staat. Zorg gewoon dat de site partner is bij Ringtonio of MobileMoney en niet bij Mobelle of andere, daar betaal je namelijk per MINUUT en bij 'ons' betaal je altijd per gesprek. Ook bestellen uit advertenties uit Spits/Metro, let op, kost gemiddeld € 2,50 per item!!!

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

Verwijderd

Topicstarter
Wat is 'jouw' site dan (wil ook nog een leuk beltoontje downloaden namelijk) :)

Kan ik daar ook een eigen wallpaper creeeren? Dan gaan ik dat natuurlijk even doen... Ben hier niet zo blij mee namelijk.

Maar als ik zo'n ding via een wallpaper creator maak, dan maakt die creator hem toch ook op de goede grote, dan zou het plaatje toch nooit te groot kunnen zijn voor mn telefoon!?

edit:
ben niet blond hoor :D Zie het adres in je onderschrift staan, ga zo meteen ff kijken, en oewww als het niet werkt ;) ;)

edit:
Hebben vrij snel terug gemaild en nog 3 x geprobeerd te verzenden, daarna een door hun zelf ontworpen gewoon van hun site, alle drie werken ze niet... Ga straks een wallpaper proberen te bestellen bij jouw site, hopen dat dat wel werkt.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 14:28 ]

• Polderdijk
Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 13:39:
Wat is 'jouw' site dan (wil ook nog een leuk beltoontje downloaden namelijk) :)

Kan ik daar ook een eigen wallpaper creeeren? Dan gaan ik dat natuurlijk even doen... Ben hier niet zo blij mee namelijk.

Maar als ik zo'n ding via een wallpaper creator maak, dan maakt die creator hem toch ook op de goede grote, dan zou het plaatje toch nooit te groot kunnen zijn voor mn telefoon!?
Nee ik heb nog geen creator, dit omdat dat niet zo eenvoudig is.

De meeste creators passen de grote (breedte/hoogte) aan, maar dan gaat je verhouding niet meer mooi worden. Ik ben daarom nog op zoek naar een goed scriptje om dit te doen.

Wat je wel kan doen is mij het plaatje geven, dan kan ik hem 'op maat' maken voor je telefoon waarna je hem kan bestellen.
edit:
ben niet blond hoor :D Zie het adres in je onderschrift staan, ga zo meteen ff kijken, en oewww als het niet werkt ;) ;)
offtopic:
Ik heb het expres niet getypt omdat anders de mensen heel boos worden en met flame's enzo gaan roepen ;)
Maar ik ben bezig met me site's op me snellere server aan het zetten (www.smsringtone.nl is al over) maar een paar items werken daar nog niet op, maar je bestelling zal altijd werken. Mocht het door welke reden dan ook niet aankomen dan kan je altijd via de Helpdesk melden en wordt het 'altijd' opgelost binnen 24 uur!

Verwijderd

Via wap :)

picjes aanmaken, wml site maken, met je telefoon naar die wap-page gaan en die images openen.. opslaan en 'instellen als achtergrond' kiezen :)

klaar :)

Verwijderd

offtopic:
Heb om m'n website ook wat gratis dingetjes staan die ik hier en daar online heb gevonden. Weet niet of het illegaal is. :X Zoek maar eens naar "Other Files"

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 14:46 ]

• Polderdijk
Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 14:46:
offtopic:
Heb om m'n website ook wat gratis dingetjes staan die ik hier en daar online heb gevonden. Weet niet of het illegaal is. :X Zoek maar eens naar "Other Files"
Zolang er geen auteursrechtelijk materiaal tussen zit is er niets aan de hand!

Maar letop dat op de meeste site's, zeker wat betreft wallpapers, de voorbeelden niet gebruikt kunnen worden op je telefoon (mits dat je mismaakte plaatjes wilt hebben). Zodra je ze besteld worden de auteursrechten netjes betaald en zal de wallpaper op het goede formaat voor jouw telefoon worden afgeleverd!

Maar pas op met illegale content op je site, zeker merknamen enzo hoor ik regelmatig dat site's helemaal worden doorgelicht of er wel auteursrechten worden betaald!

Verwijderd

Topicstarter
Heb 2 beltonen gekregen van mobelle.nl voor de onkosten.....

Polderdijk, ik heb je toegevoegd op msn (fvandaalen@.....) weet niet of je vaak online bent. Maar als je er vanavond ofzo bent dan zal ik je het plaatje geven. (Ben nog niet zo bekend met dit forum, dus weet niet of je ook prive berichten e.d. kunt verzenden. Dus doe het maar even zo :))

Bedankt voor alle antwoorden, maar tot nu toe werkt het dus nog steeds niet...
Pagina: 1