Zelf draai ik momenteel niet overclocked, ik heb daar een heel simpele reden voor, de noodzaak ontbreekt. Ik heb uiteraard wel uitgeprobeerd wat haalbaar is, maar ik zie dus niet het nut om de machine doorlopend aan een slijtageslag te onderwerpen. Ik draai dan ook feitelijk geen programma's die aan mij XP2200+ te kort komen, en kan me ook geen programma's voor de geest halen die wel meer nodig hebben. Ik weet dat hier verschillende mensen lurken en posten die wel aan de lopende band overclocked draaien. Wat mij nou benieuwd is het volgende: Heeft het overclocked draaien practisch nut, of is het overclocked draaien slechts een uiting van het maximaal haalbare laten zien, een show-off om het zo maar eens te zeggen.
Het is zeer zeker niet de bedoeling dat deze draad overstroomd gaat worden met allerlei landmarks van overclocksituaties, zuiver discussieren over het gestelde alstublieft.
Het is zeer zeker niet de bedoeling dat deze draad overstroomd gaat worden met allerlei landmarks van overclocksituaties, zuiver discussieren over het gestelde alstublieft.