Toon posts:

Foto viewer op website

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey wie kan mij helpen???

Ik ben namelijk op zoek naar een programmatje of code ofzo om mijn fotos wat mooier op mijn webiste te laten verschijnen. Ik heb nu thumbs en als je er op klikt worden zegetoond op een nieuwe blanco pagina (via FP).
Maar ik wil dus dat er dan ook een mogelijkheid komt om terug te gaan of naar een volgende of vorige foto te gaan.
Je weet wel zoals ze dat bij discotheken websites enzo hebben...

Dus wie weet hier een makkelijke oplossing voor?

Bedankt!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 00:33

André

Analytics dude

Zoeken naar HTML Fotoalbums ofzo, er zijn genoeg kant en klare paketten voor. Kijk bijvoorbeeld op die discothekenwebsite en jat daar de code, beter goed gejat dan....

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je alle foto's in een directory zet, dan kan je met de reverse API console alle attributen ophalen en doorheen loopen, zodat je aan de hand van je childnodes je parents kan weergeven.

Moet je niet vergeten om de parameter true op false te zetten. :)

Oftewel: zoek eens wat vaker in de spiegel van je google. ;)
Daarnaast zijn er hier ook een hoop kant-en-klare scripts te downloaden.

[ Voor 5% gewijzigd door BtM909 op 01-03-2004 13:55 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-03 09:53

jvaneijk

Dr.Oak

Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 13:48:
Hey wie kan mij helpen???

Ik ben namelijk op zoek naar een programmatje of code ofzo om mijn fotos wat mooier op mijn webiste te laten verschijnen. Ik heb nu thumbs en als je er op klikt worden zegetoond op een nieuwe blanco pagina (via FP).
Maar ik wil dus dat er dan ook een mogelijkheid komt om terug te gaan of naar een volgende of vorige foto te gaan.
Je weet wel zoals ze dat bij discotheken websites enzo hebben...

Dus wie weet hier een makkelijke oplossing voor?

Bedankt!
1 Zelf 1 maken?
2 Heb je de beschikking over een webserver die PHP / ASP ondersteund? als je asp.net ondersteuning heb kan je misschien Photoroom for .NET

iRacing Profiel

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

En verder doen we hier niet aan scriptrequests. Lees de FAQ en Policy van W&G even door.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.