Verwijderd

Topicstarter
Wie kent het fenomeen dat hij/zij gidsen heeft en wie heeft ze al een keer gezien(of die van anderen?)
In een kort wat ik heb gehoort heb je een x aantal gidsen die altijd bij je zijn zij kunnen je positief of negatief beinvloeden.Die gidsen kunnen mensen zijn die je dierbaar waren of gewoon andere mensen zonder gezicht.

• Baxlash
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Baxlash

Its a boy Genius!

Zelf heb ik geen last van gidsen, maar heb het behoorlijk ver uitgezocht.

Ikzelf ben er van overtuigd dat ieder persoon een gids bij zich draagt. Meestal is het een persoon die je dierbaar is geweest.

Gidsen zijn altijd positieve geesten. Gidsen zijn er om je te begelijden door je leven, en de negatieve geest te verjagen.

Maar je bent erg kortaf, wat wil je nou precies erover weten? :?

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 13:57
Waarom zou ik er in moeten geloven?

Verwijderd

in deze context is een gids dus eigenlijk gewoon een persoon die veel invloed heeft? waarom moet er dan een soort geest verzonnen worden, om het zelfde te kunnen beweren?

een mens basseerd zijn acties voor een groot deel op zijn herinneringen en als er een erg invloedrijk persoon in zijn leven is geweest, dan heeft hij zijn acties dus als een soort gids ja. maar dan hoeft er toch geen geest te zijn ofzo?!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-01 22:40

me1299

$ondertitel

Je moet helemaal niks.

Als jij er totaal niet in geloofd zal je er ook niks van merken.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Morgoth
als je iets alleen ervaart als je het gelooft zet ik m'n twijfels neer omdat de kans dan groot is dat je het door je geloof voor jezelf gecreert hebt.

• me1299

me1299

$ondertitel

Is altijd mogelijk. Daarom blijft het ook geloven.

Maar als je er niet ingeloofd zou een Gids zich alleen maar ongewenst voelen.

En wie ben jij te bepalen dat een bepaalde kans dan groter is?

Dit is puur iets dat je zelf meegemaakt moet hebben, anders lijkt het al snel vaag en onwaarschijnlijk.

Maar bij elk geloof zie je pas dingen als je erin gelooft.

Anders zou het geloof zich al openbaren zonder dat je erin gelooft, en dan zou het geen geloof meer zijn.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Morgoth
in principe maakt dat mijn stelling niet ongedaan (dat zeg je zelf ook al) dus eik kunnen we nu moeilijk verder discussieren....

• me1299

me1299

$ondertitel

Doodoener }:O

Consider it done :Y)

• me1299

me1299

$ondertitel

Maar dat zegt ook niet dat de stelling waar is btw.

• Morgoth
nee maar als je geen tegenargument kan verzinnen :)

Ow en neem morgen nog wat nuttigs mee wil je ;)

• me1299

me1299

$ondertitel

Het tegenargument is al gegeven.

Het komt er anders op neer dat jij kan bepalen wanneer de kans groot is dat je geloof iets creert.

Ik neem wel een paar TWILIGHT'S en wat Divx films mee ofzo.

• Morgoth
hmmz ik reageer morgen wel verder ben nu denk te slaperig...

oke dan zie ik je morgen wel verschijnen :)
Pagina: 1