Toon posts:

[P4T-E] will niet booten door muis ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een Asus P4T-E, en nu heb ik sinds een paar dagen een terratec razer boomslang 2100 op de USB, en sinds dien boot hij niet door. zodra ik muis stekker er uit haal gaat hij weer verder en stop je hem er in stopt hij weer. Mobo blijft altijd op de zelfde punt hangen. bij de text "Press del to enter bios or press es" hij laat dan de laatste paar woordjes niet zien totdat je de stekker er weer uit haald.

ik heb in de bios al eens geprobeert de legacy usb devices op aan,uit en auto gezet maar help niks. het probleem doet zich niet voor als ik de muis op ps/2 zet, maar dit wil ik voorkomen gezien ps/2 poort eigelijk te sloom is voor deze muis.

iemand suggesties wat het probleem kan zijn. ik draai trouwens bios versie 1008 B3

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:09

Shunt

Boe

klinkt heel stom maar meschien een andere usb poort proberen (Liefst andere usb hub) en eens kijken of een andere bios helpt (liefst een nieuwere dus)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• anglico
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-02 00:11
yep gewoon andere usb poort proberen

moet bij mij ook mijn 2 externe hd's in een bepaalde volgorde aansluiten, anders blijft hij gewoon hangen bij de post.

pc's, niks als last maar we kunnen niet meer zonder pffffff

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bovenstaande klopt idd, ik heb ook een P4T en als ik op de verkeerde usb-poorten een usb-stick o.i.d. aansluit (maar ook een muis) probeert het mobo vanaf die poort te booten, wat natuurlijk niet werkt :P

Verwijderd

Topicstarter
ze zijn alle 4 in gebruik dus heb weinig keuze, of ik zenu in de MB slots of in de expansie kaartje slots doe maakt niks uit.