Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Nope, want dat kan niet in PHP... kan er niks aan doen
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
tuurlijk wel
oid
PHP:
1
| $text = make_rml($text) or echo "make_rml ging niet goed... Dit kan komen door een te lange timeout"; |
oid
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Nee, want het is een fatal error.
Kun je eventueel ook niet checken of er huge amount of RML-werk te doen is en vervolgens de timeout tijdelijk (in het script) hoger zetten? Volgens mij kan dat namelijk wel, dat hoger zetten. Maar of het ook tussendoor kan moet ik ff opzoeken.
Mjah, ik weet niet of dat in te schatten is. Het redelijk 1:1 tov de aantal kb's moeten liggen
Je kunt je natuurlijk afvragen hoevaak het voorkomt dat zoiets gebeurd... Is het nodig?
Na al die tijd React, is TS de eerste die m tegenkomt...
Na al die tijd React, is TS de eerste die m tegenkomt...
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Het is ook niet nodig, want het gebeurde in mijn geval bij het omzetting van meer dan 1500 http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/$id-links bij een preview message.
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
erg uitzonderlijke situatie dus
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()