Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] max. exec. time insert_topic (ed) vieze foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59
Als je een bericht toevoegd waar het script TE lang mee bezig is om RML om te zetten, dan krijg je alleen deze foutmelding:
Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/classes/rml_advanced.class.inc.php(850) : regexp code on line 1
Het oorspronkelijke bericht is dan weg. Kan er geen optie ingebouwd worden die er voor zorgt dat men een nette foutmelding krijgt inclusief het originele bericht?

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Nope, want dat kan niet in PHP... kan er niks aan doen :|

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 22:06

decramy

root@birdie:~#

tuurlijk wel

PHP:
1
$text = make_rml($text) or echo "make_rml ging niet goed... Dit kan komen door een te lange timeout";

oid

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• chem

chem

Reist de wereld rond

Nee, want het is een fatal error.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kun je eventueel ook niet checken of er huge amount of RML-werk te doen is en vervolgens de timeout tijdelijk (in het script) hoger zetten? Volgens mij kan dat namelijk wel, dat hoger zetten. Maar of het ook tussendoor kan moet ik ff opzoeken.

• chem

chem

Reist de wereld rond

Mjah, ik weet niet of dat in te schatten is. Het redelijk 1:1 tov de aantal kb's moeten liggen

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 22:06

decramy

root@birdie:~#

Je kunt je natuurlijk afvragen hoevaak het voorkomt dat zoiets gebeurd... Is het nodig?

Na al die tijd React, is TS de eerste die m tegenkomt...

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59
Het is ook niet nodig, want het gebeurde in mijn geval bij het omzetting van meer dan 1500 http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/$id-links bij een preview message.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

erg uitzonderlijke situatie dus :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.