Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Ervaringen] Audiosonic dvd speler

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe dvd speler die alles leest en ook nog goede kwaliteit is.
Nu zag ik de audiosonic dvd-2011 voor slechts 89 euro (aanbieding).
Is dit wat? De dvd speler die ik nu heb (heel wat jaartjes oud alweer) leest geen gekopieerde cd's/dvd's en hier loopt het beeld en geluid niet helemaal gelijk, vrij irritant als je een nederlandse film zit te kijken.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

eerste link als ik hem bij google intik:
http://www.kieskeurig.nl/...6F724C1256DFD004E51FA.htm

lees een keer de reviews en wees teleurgesteld en google is de oplossing ;)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
Mmm dan toch maar een andere. Philips 625 ziet er beter uit, jammer dat hij regio 2 gebonden is en dat hij alleen maar + leest, maar dit word volgens mij wel de standaard.

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-10 15:05

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Ik heb 4 jaar geleden een AudioSonic DVD-2009 gekocht en ik gebruik het nog steeds, in die tijd was mijn bedoeling om alleen Mp3'tjes afspelen. Later werd SVCD populair, volgens AudioSonic kon DVD-2009 geen SVCD afspelen, maar dat was dus niet zo het kon degelijk SVCD afspelen, was dus een beetje onprofessioneel van AudioSonic.

Laatste anderhalve jaar word ook DVD-/+R schijfjes populair en mijn oude trouwe AudioSonic kan ze niet meer aan, maar een van mijn collega’s heeft DVD-2011 en die speelt wel DVD-R af, ik weet niet uit mijn hoofd of het ook DVD+R afspeelt.

Omdat ik nu een DVD-/+R brander heb wil ik een andere DVD speler kopen die wel alles af kan spelen (denk aan DivX en XviD), ik had al een Yamada DVX-6000 besteld maar dat heb ik weer geannuleerd omdat DVX-6600 uit komt die ook Q-Pel en GMC ondersteunt, en prijs valt erg mee, misschien is dat wat voor je?

Zie hier mijn Yamada DVX-6600 topic.

In iedere geval succes met je beslissing.

[ Voor 1% gewijzigd door Reptile-X op 02-03-2004 15:16 . Reden: typo ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 12:41:
Ik ben op zoek naar een nieuwe dvd speler die alles leest en ook nog goede kwaliteit is.
Nu zag ik de audiosonic dvd-2011 voor slechts 89 euro (aanbieding).
Is dit wat? De dvd speler die ik nu heb (heel wat jaartjes oud alweer) leest geen gekopieerde cd's/dvd's en hier loopt het beeld en geluid niet helemaal gelijk, vrij irritant als je een nederlandse film zit te kijken.
hou er rekening mee: het is maar een :r audiosonic :r dus verwacht er niet te veel van!!!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:57

KroeT

[...]

Ach ja. Ik heb een Saba, en die is ook prima. Net zoiets dus.

Peace is not simply the absence of war.

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 14:05
wil niet vervelend doen, maar voor een tientje meer heb je een dvd speler van een fatsoenlijk merk

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Ik moet zeggen dat het bij die dvd spelers geen echte meerwaarde biedt om een "merk" te kopen. Ik zie vaak dat de duurdere spelers (en dus van een "merk") minder ondersteunen of bijvoorbeeld niet regiovrij zijn.

Ik heb geen idee of beter gezegd geen vergelijkingsmateriaal van bijvoorbeeld beeldkwaliteit van een noname el cheapo ding dat alles slikt en een "merk", dus daar kan ik niks over zeggen, maar ik denk dat dat voor de huis tuin en keuken gebruiker echt geen verschil maakt. Afwerking van de speler en met name een afstandbediening zijn wat minder en komen wat goedkoper, maarja als het maar functioneel is zeg ik dan.

Dusseh als ie doet wat je wilt dat ie doet en hij kost niet veel, go for it. Kheb vandaag een hiteker 1900 gekocht voor 69 euro (ex verwijderingsbijdrage) en dat is ook geen merk, maar slikt wel alles, wat ik uiteraard even getest heb.

Dusseh ga gewoon lekker voor de goedkoopste :D

Verwijderd

heb ook al sinds een jaar een audio sonic 2011 dvd speler. wow wat een bagger ding (sindskort overleden omdat hij geen dvd / vcd's meer wil laden). en die afstand bediening is ook onwijs cheap.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

b: let even op als je een topic kickt: jouw post voegt wel heel erg weinig toe, en het topic is al ruim een jaar oud, vandaar dat ik dicht doe ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.