Toon posts:

Help probleem DVD brander aldi laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook de schitterende laptop van ALDI van afgelopen week gekocht ben er erg tevreden over op 1 ding na. Het volgende is het geval. Ik heb een backup gemaakt van een DVD Film, tevens heb ik wat foto's op een andere dvd gezet. Toen ik deze in mijn DVD speler wilde steken werkte de dvd niet hij werd niet gelezen. Tevens enkele andere PC herkende de dvd niet en mijn playstation 2 ook niet. De dvd is wel beschreven en sommige pc's herkende hem en ook mijn laptop kon em gewoon bekijken.
Aan de dvdtjes kan het niet liggen want als ik em met de dvdbrande in mijn pc brand werken de dvdtjes in alle apparaten.
Nu is mijn vraag waar kan het aan liggen? is de dvd brander van de aldi laptop niet goed? ligt het aan de sporen op de dvd? verschillen deze van een brander in een pc?
Het gaat hier om de LG GWA-4040N brander.
help aub want nu heb ik eindelijk een brander kan ik nog geen dvd's branden.
bij voorbaat hartelijk dank!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 12:28 ]

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Stomme vraag misschien, maar heb je de DVD gefinalized?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Grrrrrene schreef op 01 maart 2004 @ 13:24:
Stomme vraag misschien, maar heb je de DVD gefinalized?
Ja alles is zoals het hoort, ik heb zoals gezegd exact dezelfde opties gebruikt op een pc met dvd brander en de dvd's die daarvandaan komen spelen wel in mijn ps2 en op mijn gewone dvd speler ik zit echt met de handen in het haar. heb een laptop van 1500 euro maar kan mijn dvd's niet afspelen enige suggesties nogmaals?

Verwijderd

Andere schijfjes proberen (heb dezelfde laptop en werkt als een tierelier) of ff kijken of je firmware al kan updaten. Try en error !!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:19
Move CSL -> OM :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.