☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Nou nee, de crew is afaik open over het bestaan van de crewfora, alleen ze geven de users geen access.
Signature
Nee hoor, maakt toch niet uit? Zolang je de inhoud maar niet kan zien
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
het is aan de persoon die die post plaatst of je het wel of niet mag zien.AW_Bos schreef op 01 maart 2004 @ 12:09:
Lijkt me een bug dat ik als 'user' die titels zomaar mag zien?
neem bijvoorbeeld Stuffis Generalis
als ik dat neerzet kan iedereen die titel zien
[forum=1] wordt geparsed naar: [FORUM=1]Stuffis Generalis[/FORUM] (zie bekijk bericht bij het maken van je post)
conclusie het is tekst die je min of meer zelf intypt. Echter ik kan natuurlijk ook zelf "Stuffis Generalis" gaan typen als ik dat wil
ehm, als je geen toegang tot een forum hebt kan je ook zelf de title ervan niet opvragenEen Mod kan wel die [forum] tag gebruiken maar leden niet merk ik!
dus Tweakers Huiskamer zien non-hk-ers als HK?
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
die zien dat precies zoals jij die ook ziet (check maar eens door uit te loggen en te kijken naar jouw post
ook een blik in de bron van jouw post doet de boel verhelderen:
[quote][b][message=20133181,noline]decramy schreef op 01 maart 2004 @ 14:00[/message]:[/b]
dus [FORUM=31]Tweakers Huiskamer[/FORUM] zien non-hk-ers als HK?[/quote]
want in principe kan je elke tekst tussen de [forum]-tags zetten, maar React is zo liev om er een default tekst neer te zetten indien aanwezig
Behalve als men zelf [FORUM=31] neerzet en geen HK-access heeft.
Lijkt me allemaal nog wel vrij logisch
Lijkt me allemaal nog wel vrij logisch
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
een 'gewone' user kan niet de naam achterhalen door [FORUM=0]forum 0[/FORUM] in te vullen. dit wordt alleen gedaan indien de poster er toegang tot heeft.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()