Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
uhmmm..
kan alleen als je kabel hebt..
verbinding die dus nooit verbreekt
mzzl
kan alleen als je kabel hebt..
verbinding die dus nooit verbreekt
mzzl
Verwijderd
Heb een andere PC op directe kabelverbinding staan...
Mijn kinderen(8 en 10jr) weten hoe je hoe je UT via DCC moet spelen...
Mijn kinderen(8 en 10jr) weten hoe je hoe je UT via DCC moet spelen...
De bedoeling is inderdaad dat er een directe kabelverbinding gemaakt wordt.
Hoe dit verder in z'n werk gaat is mij totaal onduidelijk...
Hoe dit verder in z'n werk gaat is mij totaal onduidelijk...
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
Okee, Installeer op beide PC's DCC(Direct CableConnection),
is een optie in windows installatie,
Sluit een Parallele kabel aan op de printerpoorten van beide PC's
Voor spelletjes tegen elkaar installeer ik boven op het tcp/ip protocol ook het ipx/spx protocol bij eigenschappen netwerkomgeving, zet tevens bestandsdeling aan.
naa een herstart allebei de PC's DCC starten, een als host en een als gast, printerpoort LPT1 selecteren,
als het goed is heb je nu beide een DCC die je niet moet sluiten maar minimaliseren(werkt als een draaggolf waarover je dingen kan versturen)
Zo kan je middels het ipx protocol games spelen
Als je bestanden wilt overzetten van de ene naar de andere PC moet je ook nog enkele dirs of zelfs HD's DELEN. Deze optie is beschikbaar geworden toen je printer en bestandsdeling aanzette.
good luck, young skywalker
is een optie in windows installatie,
Sluit een Parallele kabel aan op de printerpoorten van beide PC's
Voor spelletjes tegen elkaar installeer ik boven op het tcp/ip protocol ook het ipx/spx protocol bij eigenschappen netwerkomgeving, zet tevens bestandsdeling aan.
naa een herstart allebei de PC's DCC starten, een als host en een als gast, printerpoort LPT1 selecteren,
als het goed is heb je nu beide een DCC die je niet moet sluiten maar minimaliseren(werkt als een draaggolf waarover je dingen kan versturen)
Zo kan je middels het ipx protocol games spelen
Als je bestanden wilt overzetten van de ene naar de andere PC moet je ook nog enkele dirs of zelfs HD's DELEN. Deze optie is beschikbaar geworden toen je printer en bestandsdeling aanzette.
good luck, young skywalker
Ik zou alleen geen IPX/SPX doen, want daar zit geen errorcorrection op.
Ik zou TCP/IP doen.
Ik zou TCP/IP doen.
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Pagina: 1