Toon posts:

[.NET] Directory.Delete, Permission Denied

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mbv van System.IO.Directory.Delete een directory probeer te verwijderen, krijg ik een Security Exception om m'n oren; permission denied.

Kan iemand mij misschien in het kort uitleggen (of een link geven waar het duidelijk staat) wat ik moet doen om een bepaalde dir te kunnen verwijderen? De dir staat op een schijf met FAT32. Het is overigens een gewone win32 applicatie.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zou het kunnen zijn dat de file in use is?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 12:02:
Als ik mbv van System.IO.Directory.Delete een directory probeer te verwijderen, krijg ik een Security Exception om m'n oren; permission denied.

Kan iemand mij misschien in het kort uitleggen (of een link geven waar het duidelijk staat) wat ik moet doen om een bepaalde dir te kunnen verwijderen? De dir staat op een schijf met FAT32. Het is overigens een gewone win32 applicatie.
Heeft je App wel genoeg rechten?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:08

momania

iPhone 30! Bam!

Zal wel een rechten kwestie zijn neem ik aan?
Op welk OS probeer je dit? onder welk account? etc....

Zie ook Windows Operated Systems - Policy

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer dit op een WinXP Pro PC, met een beheerders account. Of m'n App genoeg rechten heeft? Ik denk het niet. 'k Zit eerlijk gezegd nog niet helemaal lekker in het rechten gebeuren van .NET.

Als iemand een url heeft naar een pagina waar dit een beetje kort en bondig uitgelegd wordt, graag. Maar momenteel zie ik door de bomen het bos niet.

edit:
De file is trouwens niet in gebruik

edit:

Ik zie nu trouwens dat ik dit in het verkeerde forum geplaatst heb :o
Kan iemand dit naar P&G sturen?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 12:28 ]