hallo allemaal,
Ik hoop hier wat informatie te krijgen over mijn probleempjes
het zit namelijk zo, het is de bedoeling dat ik binnen het bedrijf waar ik werk een nieuw netwerk aan leg.
Nu heb ik natuurlijk wel een redelijke kennis op het computer gebied, maar ik zou van jullie graag adviezen willen hoe ik dit aan kan pakken.
Hopelijk is dit mogelijk aan de hand wat ik hieronder uitleg.
het verschil en de afweging tussen een citrix server of een file server (en wat voor 1) voor en nadelen.
exchance server voor mail e.d. ??
wat voor een windows voor de gebruikers....??
back-up systeem
antivirus update systeem..
enz.
Het geen wat hierboven staat zijn de vragen waar ik een beetje mee zit, ik zou grag willen weten hoe jullie zoiets zouden aanpakken.
Ik weet zeker dat hier mensen zitten met duidelijk veel meer kennis over dit geheel dan mij..
Alvast bedankt voor de reacties (als ik die krijg
)
Met vriendelijke groeten,
Tom
Ik hoop hier wat informatie te krijgen over mijn probleempjes
het zit namelijk zo, het is de bedoeling dat ik binnen het bedrijf waar ik werk een nieuw netwerk aan leg.
Nu heb ik natuurlijk wel een redelijke kennis op het computer gebied, maar ik zou van jullie graag adviezen willen hoe ik dit aan kan pakken.
Hopelijk is dit mogelijk aan de hand wat ik hieronder uitleg.
het verschil en de afweging tussen een citrix server of een file server (en wat voor 1) voor en nadelen.
exchance server voor mail e.d. ??
wat voor een windows voor de gebruikers....??
back-up systeem
antivirus update systeem..
enz.
Het geen wat hierboven staat zijn de vragen waar ik een beetje mee zit, ik zou grag willen weten hoe jullie zoiets zouden aanpakken.
Ik weet zeker dat hier mensen zitten met duidelijk veel meer kennis over dit geheel dan mij..
Alvast bedankt voor de reacties (als ik die krijg
Met vriendelijke groeten,
Tom