Geen internet op een paar domeinen!

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Noodgeval (zal is niet) ik heb op een paar domeinen geen internet. Alle gegevens staan ok denk ik want ik heb iedereen op het netwerk. Denk dat het verkeerd gaat op de gatways maar weet niet hoie ik dat kan testen. Iemand een idee hoe ik nu weer internet op de overige pc kan krijgen?

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:41

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Lekker veel info niet?

- Lees de FAQ aub even
- Google al eens geprobeerd?
- Cursus MCSA/E?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Gompy58
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

begin eens met een simpele ping of tracert. Dan komt je er in ieder geval achter waar de boel vastloopt. :?

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• Ronno
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-02 15:37

Ronno

make source && not war

Iets meer info zou wel handig zijn, hoe je die domeinen gebruikt, wat voor soort netwerk en externe verbinding. :'(
Dit is net zoals vele calls die ik dagelijks krijg, met de melding "mijn computer hier doet het niet". :'( :'(

High-level multi-tasking : "Drinking coffee while booting-up Windows"

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Topicstarter
mij excuses btje klunzig vandaag maar heb geen idee meer. Ik heb hier een netwerk waarbij ADSL wordt gedeelt zo'n prachtige alcatel modem. die dan met een router werkt. Der zijn verschillende domeinen alle doen ze het behalve die waar de router is op aangesloten.... weet niet precies wat ik erbij moet zette

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Gompy58
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

HerbyNL schreef op 01 maart 2004 @ 14:33:
mij excuses btje klunzig vandaag maar heb geen idee meer. Ik heb hier een netwerk waarbij ADSL wordt gedeelt zo'n prachtige alcatel modem. die dan met een router werkt. Der zijn verschillende domeinen alle doen ze het behalve die waar de router is op aangesloten.... weet niet precies wat ik erbij moet zette
wil niet lullig doen, maar door je antwoorden krijg ik wel een beetje het idee dat de verkeerde persoon op de verkeerde plaats zit. Is dit een bedrijfsmatig netwerk ?

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:22

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Noodgevallen meld je maar aan de helpdesk.
Er wordt je gevraagd om meer info, en het enige wat eruit komt is dat je met een Alcatel modem (type :?) en een router (type :?) werkt. Meer niet.

Daar kunnen we natuurlijk helemaal niets mee.
Probeer het eens opnieuw, met afdeonde informatie (en dan bedoel ik niet puntgewijs ff antwoord op mijn vragen, maar een goede topicstart waar iedereen wat mee kan).

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.