Ik heb een (gehackte) promise fasttrak tx2000 (een gehackte promise ultra 100tx2 dus) die in de ene computer prima werkt, in de andere (een ABIT BP6) doet 'ie het niet. Wel als ik 'm terug zet naar ultra 133tx2, maar zodra ik 'm weer flash naar de raid-versie doet 'ie nix meer. Wat versta ik onder nix meer: geen melding van het bios van de controller. Op een andere computer doet hij het wel gewoon, maar dit is geen BP6. Weet iemand wat er aan de hand is?
De BP6 heeft een onboard raid. Dit is dmv een bios-hack uit te zetten, maar ook dit had geen enkele zin. Wat ik ook nog heb geprobeerd is om de controller in andere pci-sloten te zetten, alle overige kaarten eruit (behalve video :-) )en kijken of dat wat hielp, maar nee dus.
Wie weet hoe ik dit ding aan de praat kan krijgen?
De BP6 heeft een onboard raid. Dit is dmv een bios-hack uit te zetten, maar ook dit had geen enkele zin. Wat ik ook nog heb geprobeerd is om de controller in andere pci-sloten te zetten, alle overige kaarten eruit (behalve video :-) )en kijken of dat wat hielp, maar nee dus.
Wie weet hoe ik dit ding aan de praat kan krijgen?