Het geval is het volgende. Per 15 maart verandert KPN de tarieven van de Flexibel abbo's. Ik heb zo'n abbo, de economy variant. Even de veranderingen op een rijtje:
Kortom, de daltarieven zijn opgeheven en gelijkgetrokken met de piektarieven, de rest is redelijk gelijk gebleven of zelfs iets gezakt.
Aangezien ik totaal niet thuis ben in de wereld die algemene voorwaarden heet, is de vraag van vandaag:
Mag ik nu, met het verdwijnen van het daltarief als reden, mijn abbo opzeggen?
edit: ik moet er even bij vermelden dat ik inderdaad overwegend in de daluren bel, 's avonds en in het weekend dus...
code:
1
2
3
4
5
6
7
| oud nieuw piek vast 0,30 0,30 dal vast 0,15 0,30 piek mob 0,45 0,35 (0,40 voor nummers andere aanbieders) dal mob 0,25 0,35 (0,40 voor nummers andere aanbieders) starttarief 0,07 0,05 SMS 0,26 0,22 |
Kortom, de daltarieven zijn opgeheven en gelijkgetrokken met de piektarieven, de rest is redelijk gelijk gebleven of zelfs iets gezakt.
Aangezien ik totaal niet thuis ben in de wereld die algemene voorwaarden heet, is de vraag van vandaag:
Mag ik nu, met het verdwijnen van het daltarief als reden, mijn abbo opzeggen?
edit: ik moet er even bij vermelden dat ik inderdaad overwegend in de daluren bel, 's avonds en in het weekend dus...
[ Voor 9% gewijzigd door bart1234 op 01-03-2004 11:40 ]