"If it works, don't fix it"
Signature
Wel verstandig.deleenheir schreef op 01 maart 2004 @ 11:30:
Is het echt nodig om via het icoon in je tray een USB stick veilig te verwijderen???
van mij mag je het wel.Of mag je hem gewoon ui je usb trekken wanneer je wilt?
Dataloss is voor je eigen rekening....
Verwijderd
edit: tijdens een schrijfactie zou ik m er niet uittrekken nee......
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 11:37 ]
dus ff geduld en dan hoef je dat icoontje niet te gebruiken!
Verwijderd
[edit] typos
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 11:42 ]
Als je wacht totdat het ding klaar is met lezen / schrijven kan dat volgens mij best wel.
"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham
Het zal ook wel komen omdat windows er een "recycled" en een "system volume information" op zet, waar ie misschien funky dingen mee gaat doen ofzo..
Verwijderd
Stukgaan zal die niet doen. Je raakt hooguit alle data kwijt die erop staat. Ik heb ook zo'n usb-stick met een activiteits-ledje. Zodra je er echt niks mee doet (qua lees- en schrijfbewerkingen), zal het niet zomaar foutgaan. Maar het is me al eens overkomen dat alles weg was, nadat ik hem er eens zonder netjes te ontkoppelen.sporasub schreef op 01 maart 2004 @ 11:53:
Wees gewoon beetje verstandig en niet lui je krijgt alleen maar kans dat je die stick verknalt, kosten die twee clickjes zoveel moeite???
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 11:57 ]
Dit soort shit heb je met firewire zeker niet?
[ Voor 9% gewijzigd door maratropa op 01-03-2004 12:17 ]
Goeie vraag, denk dat windows hem door firewire gewoon hetzelfde ziet als door USB, al is de aansturing anders. grote kans dat je dus met dezelfde problemen blijft zitten.gladiool schreef op 01 maart 2004 @ 12:17:
Ik denk dat ze bij microsoft vergeten zijn dat behalve lees en schrijf bewerkingen van data er ook nog meer gebeurd op zo'n disk, vooral als ie NTFS is. Maar ik wil helemaal geen system restore ed, of een recycle bin op mijn usb schijf...Ik hoop dat er truukjes zijn want ik wil het toch wel graag veilig doen.
Dit soort shit heb je met firewire zeker niet?
... MMORPG Addict.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()