Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Volgens mij ben ik een beetje scheel... maar ik zie die download knop nieVorkie schreef op 01 maart 2004 @ 11:23:
http://www.phpbb.nl/download.php?action=file&id=16
daar kan je toch van downloaden of niet???
PHP downloaden voor je testserver doe je trouwens niet op phpbb.nl maar op www.php.net. Verder heb je nog een webserver zoals apache ( www.apache.org ) nodig, en mysql ( www.mysql.com ).
Ik raad je aan gewoon phpbb te gebruiken en zelf niets te programmeren voordat je daaraan toe bent. Als je wel bereid bent je te verdiepen in PHP is het een goed idee te beginnen met het maken van een gastenboek, vervolgens een kleine site en dan kun je proberen iets zinnigs te maken dat op een forum lijkt. Je zal echter niet snel wat bruikbaars hebben ben ik bang.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
4e icoontje van links.DukeN schreef op 01 maart 2004 @ 11:24:
Volgens mij ben ik een beetje scheel... maar ik zie die download knop nie
Edit: links, rechts, wat maakt het uit.
[ Voor 12% gewijzigd door Banpei op 01-03-2004 11:26 ]
Ik denk dat het als attachment bij het bericht geplaatst is en dat je dat alleen kan zien als je ingelogd bent op dat forum.DukeN schreef op 01 maart 2004 @ 11:24:
[...]
Volgens mij ben ik een beetje scheel... maar ik zie die download knop nie
Ik wil dan dus aan de gang met phpbb, doordat ik alleen een goed forum wil aanmaken. Maar Ik krijg het niet gedownload op www.phpbb.nl . Ben ik scheel?
Ik moet dus inloggen, gelijk doen.
Dank jullie wel allemaal
[ Voor 25% gewijzigd door DukeN op 01-03-2004 11:28 ]
Hij geeft aan dat ie een Lycos account heeft aangevraagd, daar heb je al PHP en SQL-support, hij zal wel bedoeld hebben datie PHPbb wil downloaden ipv PHP. Ik zie btw ook geen downloadlink op die site van hunNMe84 schreef op 01 maart 2004 @ 11:25:
Als je niet bereid bent eerst goed PHP te leren ben ik bang dat je bij een forum al snel strandt. Dit is veel te complex voor een beginner, en je kan hier beter niet aan beginnen voordat je zelf een brede basis hebt op het gebied van PHP.
PHP downloaden voor je testserver doe je trouwens niet op phpbb.nl maar op www.php.net. Verder heb je nog een webserver zoals apache ( www.apache.org ) nodig, en mysql ( www.mysql.com ).
Ik raad je aan gewoon phpbb te gebruiken en zelf niets te programmeren voordat je daaraan toe bent. Als je wel bereid bent je te verdiepen in PHP is het een goed idee te beginnen met het maken van een gastenboek, vervolgens een kleine site en dan kun je proberen iets zinnigs te maken dat op een forum lijkt. Je zal echter niet snel wat bruikbaars hebben ben ik bang.
Andere pagina dus...
Tesla Model Y RWD (2024)
Ja. Dit heeft niet veel in P&W te zoeken trouwens, maar goed.DukeN schreef op 01 maart 2004 @ 11:27:
[...]
Ik wil dan dus aan de gang met phpbb, doordat ik alleen een goed forum wil aanmaken. Maar Ik krijg het niet gedownload op www.phpbb.nl . Ben ik scheel?
hoi,
Laat het mod werk maar over aan de mods.
[ Voor 12% gewijzigd door whoami op 01-03-2004 11:32 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
In P&W gaat het over zelf programmeren, en niet over het downloaden en installeren van een kant en klaar forum.
Voor hetgeen jij wilt doen, zijn er kant en klare paketten die je kunt downloaden, installeren en configureren.
Als je problemen hebt met zo'n pakket, kan je ook altijd op de site van het product een support forum terugvinden waar je met je vragen terecht kan.
Voor het downloaden van phpBB moet je alleszins hier niet zijn, maar hier: http://www.phpbb.com/
https://fgheysels.github.io/
niets aan toe te voegenNMe84 schreef op 01 maart 2004 @ 11:25:
Als je niet bereid bent eerst goed PHP te leren ben ik bang dat je bij een forum al snel strandt. Dit is veel te complex voor een beginner, en je kan hier beter niet aan beginnen voordat je zelf een brede basis hebt op het gebied van PHP.
In P&W gaan we je niet leren programmeren (en bieden we ook geen support voor andermans software
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dit topic is gesloten.
![]()