Toon posts:

Computer idee TFT test Belinea 10 17 35

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ervaringen met deze Belinea 17"? Ik zoek een 17" voor foto/filmbewerking en gamen.
De Iiyama 431S verloor het aldus Computer idee van de Belinea 10 17 35...ik dacht dat de 431S DE game TFT was van het moment....aldus CI is dat dus niet helemaal waar..... :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 10:51:
Iemand ervaringen met deze Belinea 17"? Ik zoek een 17" voor foto/filmbewerking en gamen.
De Iiyama 431S verloor het aldus Computer idee van de Belinea 10 17 35...ik dacht dat de 431S DE game TFT was van het moment....aldus CI is dat dus niet helemaal waar..... :?
Computer idee zal het weten :+ . Niet echt het beste blad is dat maarja. De Iiyama is gewoon erg goed maar ik weet nie hoe de belinea is! Kijk nog naar wat reviews op i-net! :9

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Goed als je een review leest, maar voor een betrouwbaar beeld moet je er gewoon meerdere bekijken.

Bovendien zijn alle ervaringen relatief, dus blijft het het beste als je zelf een scherm in actie kan zien.

En ook reviews zijn relatief, zo is niet iedereen onder de indruk van CI, maar laten we het daar niet over hebben. (NB: er zijn tevens mensen die het niet met duurdere/professionelere bladen eens zijn, so be it.)

[ Voor 14% gewijzigd door Voutloos op 01-03-2004 10:55 ]

{signature}