Als ik een service aanmaak die een MS Access database opstart (niet-interactief) doet deze het. Zodra ik deze interactief wil opstarten dmv dubbelklik op de database start deze wel op (na 30 seconden wachten), maar hangt vast zodra deze een opdracht voor z'n kiezen krijgt.
De MS Access database is gekoppeld aan Oracle via ODBC.
De versies van MS Access en Oracle zijn hetzelfde als op de vorige server waar het wel goed op werkte. Het enige verschil is SP4 van Windows 2000, terwijl dat op de vorige server SP3 op Windows 2000 was.
Nog een eigenaardig probleem: een lege database openen middels dubbelklik duurt op deze server ook ongeveer 30sec om op te starten. Bij het afsluiten van deze lege database krijg ik de melding "There was a problem sending the command to the program".
Verder heb ik al gegoogled en gesearched maar niets relevants gevonden.
PS. Het is een "kale" Windows 2000 installatie zonder een firewall of virusscanner...
De MS Access database is gekoppeld aan Oracle via ODBC.
De versies van MS Access en Oracle zijn hetzelfde als op de vorige server waar het wel goed op werkte. Het enige verschil is SP4 van Windows 2000, terwijl dat op de vorige server SP3 op Windows 2000 was.
Nog een eigenaardig probleem: een lege database openen middels dubbelklik duurt op deze server ook ongeveer 30sec om op te starten. Bij het afsluiten van deze lege database krijg ik de melding "There was a problem sending the command to the program".
Verder heb ik al gegoogled en gesearched maar niets relevants gevonden.
PS. Het is een "kale" Windows 2000 installatie zonder een firewall of virusscanner...
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 13:51 ]