Maakt de ventilator van een Plex 12/10/32S lawaai?

Pagina: 1
Acties:

• zaadstra
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 23:13

zaadstra

Überprutser

Topicstarter
Ik las dat 'ie continue draait en heb geen zin in nog meer mechanische herrie....

Zijn die lampies aan de voorkant nuttig of laten ze ook nog zien wat er gebeurt ipv alleen disk in en hi/lo speed?

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:45
Waarschijnlijk maakt ie zo weinig geluid dat je die 0.01 Db extra echt niet merkt.

De ouwe philips 4 speed writers hadden ook een fannetje geloof ik. Heb er veel onderhanden gehad maar dat fannetje maakte amper geluid....

Verwijderd

ik heb er zelf 1.
maakt weinig herrie....kan niet eens over herrie spreken. En die lampjes ja, die zijn er om te kunnen checken of er wel een disk in zit en hoe snel hij brand/leest.
Simpel toch?! ;)

Verwijderd

Die hoor je echt niet....boven je CPU fan uit komen.:)

En die lampjes hebben zeker nut...ON,READ,DISC,WRITE HIGH, WRITE LOW.

• zaadstra

zaadstra

Überprutser

Topicstarter
snappik.... maar laat 'ie zien of 'ie leest of vlamt? Die IDE versie laat je maar raden wat er gebeurt.... :?

Verwijderd

ja dat laat hij zien.

4 lampjes :

Read Write

Disc / On High / Low

Nu moet je er uit zijn ;)

Verwijderd

Op donderdag 14 december 2000 21:34 schreef Zaadstra het volgende:
snappik.... maar laat 'ie zien of 'ie leest of vlamt? Die IDE versie laat je maar raden wat er gebeurt.... :?
Nee man, ik hebt er ook een en ik ben ernstig tevreden. Tot nu toe pas een diskje verneukt en dat was mijn eigen stomme schuld. Gewoon kopen zo'n ding je zal er ECHT geen spijt van krijgen. Of je moet wachten op de 16 speed... maar of je daar nog echt snelheid uithaalt betwijfel ik.

Op een geven moent waren we de 32 speed rom ook voorbij en ik merk niet echt het verschil met een 32x of een 52 keer... of ik moet zo lazy zijn...

Ik heb de mijne bij perfect systems vandaag. Het enige kutte aan hen is dat als je het spul ophaalt bij het postkantoor je niet kunt pinnen met je ABN AMRO pasje.. dat is dan weer een vorm van jammer...

Succes!

GRoet

(8> WIm (8>

• zaadstra

zaadstra

Überprutser

Topicstarter
en heeft iemand op dit ding al PacketCD al losse files er op gemikt (met UDF dus)?

Ik heb sterk het vermoeden dat de standaard meegeleverde drivers bij het IDE model rammelen als de pokke... Of het loopwerk is stuk dus ik ga hem ruilen maar ruil misschien gelijk in voor de SCSI (wel veel duurder - is dat het waard?)
Pagina: 1