hallo mensen.... ten eerste ben ik een n00b dus je moet me niet zo veel kwaad nemen..
De bedoeling is om die ipcop te kunnen presenteren zonder dat ik internet heb.
::status::
Ik heb dus ipcop geinstalleerd, alleen met een green interface, nou heb ik dus aan de andere kant een win2000 server hangen die gekoppeld is aan me ipcop box.
ik weet zeker dat mijn ipcop goed geinstalleerd staat.
ipcop's ipnr: 192.168.0.1
win2000 ipnr: 192.168.0.3
op me windows box geeft hij aan dat hij geen kabeltje erin zit... maar er zit tog echt een crosscable in.
wie kan mij helpen met het probleem na de installatie voor alleen green interface, zodat ik tog ipcop kan presenteren.
ik heb al heel veel gezocht over het internet maar mijn probleem heb ik niet kunnen vinden.
De bedoeling is om die ipcop te kunnen presenteren zonder dat ik internet heb.
::status::
Ik heb dus ipcop geinstalleerd, alleen met een green interface, nou heb ik dus aan de andere kant een win2000 server hangen die gekoppeld is aan me ipcop box.
ik weet zeker dat mijn ipcop goed geinstalleerd staat.
ipcop's ipnr: 192.168.0.1
win2000 ipnr: 192.168.0.3
op me windows box geeft hij aan dat hij geen kabeltje erin zit... maar er zit tog echt een crosscable in.
wie kan mij helpen met het probleem na de installatie voor alleen green interface, zodat ik tog ipcop kan presenteren.
ik heb al heel veel gezocht over het internet maar mijn probleem heb ik niet kunnen vinden.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 12:16 ]